Gå til innhold

Hvor mange år hare dere vert her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan kom dere over denne siden? Selv har jeg vert medlem her siden 2007, Hørte om siden fra en venninne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært her siden 2005. Men tatt flere lange pauser innimellom. Sist tok jeg 1 års pause,, men har nå begynt igjen. Bra underholdning her :)

Skrevet

Ps. fant om denne siden da jeg søkte på noe ang. barnet mitt. Kom over denne siden og har vært her siden

anonym 18.42

Skrevet

Jeg har vært her sia 2006. Ble kjent med sia gjennom ei venninne!

Skrevet

Tror jeg snublet innom her første gang i 2006.

Husker ikke hvordan jeg kom hit ;o)

Har vært aktiv i perioder, så går jeg lei av å dille rundt på forum en stund, før jeg gjenoppdager det osv osv.

Skrevet

Jeg har vært her fra starten. Husker ikke lenger om det var i 2000 eller 2001.

Skrevet

For 6mnd siden, gravid med mitt tredje barn, 13år siden sist, men da fantes det ikke slike sider.

Gleder meg til jeg har født og "slipper" å bruke tid her inne. jeg synes det er et teit sted å henge.. men av ren nysgjerrighet og fordi jeg har god tid om dagen så blir det til at jeg henger her..

Har vel egentlig ikke noe positivt å si om dette nesttstedet, men hovedsaklig er jeg inne på 3. trimester og terminklubben ;)

Skrevet

Jeg ble medlem da jeg ble gravid med min første, høsten 2009. Jeg var ikke veldig aktiv før jeg kom i 3.trimester, da tok det litt av og jeg har aktiv på småtroll nå. Spørs om jeg stikker innom så ofte når permisjonen er ferdig! :-) Husker ikke hvordan jeg kom over siden. Var sikkert reklame et sted eller noe..

Skrevet

Jeg har vært her fra starten. Husker ikke lenger om det var i 2000 eller 2001.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...