Gå til innhold

Har du lagd sittebenk av skap?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å pusse opp gangen og tenkte å lage en benk i gangen med skap/oppbevaring under.

 

Ser i mange blader at flere har lagd slike løsninger med f.eks skap.

Men det står aldri hvilke skap de evt har brukt.

 

Har du gjort dette noen gang og har en anbefaling å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det å bruke skap har jeg tenkt på men blir det skerkt nok?

Skrevet

Vi har en på kjøkkenet som er fra ikea (stuva serien) Synes den funker fint der med store skuffer. Ellers er det jo veldig mange fine benker med oppbevaring under. Bare vær obs på at de skal tåle å bli sitti på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...