Gydamamma Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Holder på å pusse opp gangen og tenkte å lage en benk i gangen med skap/oppbevaring under. Ser i mange blader at flere har lagd slike løsninger med f.eks skap. Men det står aldri hvilke skap de evt har brukt. Har du gjort dette noen gang og har en anbefaling å komme med?
-Rime- Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Det å bruke skap har jeg tenkt på men blir det skerkt nok?
Litt for mye Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Vi har en på kjøkkenet som er fra ikea (stuva serien) Synes den funker fint der med store skuffer. Ellers er det jo veldig mange fine benker med oppbevaring under. Bare vær obs på at de skal tåle å bli sitti på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå