Gjest Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Mulig at dette er et dumt spørsmål, men jeg kjører på likevel. Jeg var heldig å gå lite opp i vekt da jeg gikk gravid, men siden jeg er i besittelse av manglende selvkontroll gikk jeg opp endel i vekt etter fødsel. Har nå tatt av alt + ett par kilo til. Men jeg passer søren tute meg fortsatt ikke inn i endel av klærne mine! Fristende å si at vaskemaskinen har krympet dem, men jeg mistenker at det er hoftene mine... Er det vanlig at man blir veldig mye bredere over hoftene etter fødsel? Og er det noe som går tilbake eller må man bare innfinne seg med at slik er det? mvh. Slanke-Guri med hofter fra Arendal til Vadsø
gerd Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Hoftene blir nok litt ofte bredere ja og da går de ikke tilbake :-)
n74 Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Jeg har samme opplevelse. Spesielt på enkelte skjørt som er litt trange i livet + at jeg må ha andre buksemodeller.
meg & to små vampyrer Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Jeg har jo alltid hatt brede hofter da... og ifølge føden (de tok mr av bekkenet mitt pga sete) så hadde jeg et bekken bredt nok til å spasere ut av... Så mine er like brede som alltid, ikke bredere. Hm. Ble du noe klokere?
gerd Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 Poenget mitt er at noen får bredere hofter - andre ikke. Men de som får bredere hofter går ikke tilbake til opprinnelig str.
Gjest Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 Da er det nok som a Gerd sier da og jeg må bare belage meg på et liv som Hofte-Guri herretter;) Ble mye klokere og takker for svar:)
meg & to små vampyrer Skrevet 28. mars 2011 #7 Skrevet 28. mars 2011 Vinterflickan: om det er noen trøst har mine tidligere nesten-eksisterende pupper blitt til ikke-eksisterende. Og det ser ikke ut til å endre seg. ikke vil jeg silikoneres heller. Så da er man flat resten av livet.
Smurfemamma *1rosa+2blå* Skrevet 28. mars 2011 #8 Skrevet 28. mars 2011 Min erfaring er at bekkenet går sammen igjen etter ca to år, det har det gjort hver gang, så ikke noe regel på at de som får bredere hofter ikke går tilbake til samme størrelse!!
Gjest Skrevet 28. mars 2011 #9 Skrevet 28. mars 2011 Hehe! Huff, jeg skal ikke le, men hehe, jeg måtte le litt her;) Alt vi skal slite med, altså. Det var en god trøst og jeg skal ikke klage på hoftene siden jeg fortsatt har pupper og ingen strekkmerker. Men jeg skulle gjerne ha vunnet litt i Lotto for jeg trenger visst ny garderobe;)
Gjest Skrevet 28. mars 2011 #10 Skrevet 28. mars 2011 Hmm, sier du det? Da er det kanskje håp i hengende snøre for meg også?
meg & to små vampyrer Skrevet 28. mars 2011 #11 Skrevet 28. mars 2011 Jeg har heller ingen strekkmerker etter graviditetene, så er jo ganske godt fornøyd med det da! Hofter er jo fint uansett! Kjoler sitter mye penere på jenter med litt hofter syns jeg.
Gjest Skrevet 28. mars 2011 #12 Skrevet 28. mars 2011 Yeei for oss! Joda, hofter er fint. På andre, hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå