TurboMaria Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Tok en test nå i sted. Der kom det frem en svaak rosa strek. Tok testen fordi jeg hadde en merkelig mensen nå sist, og under samleie for et par dager så kom det litt blod på papiret etterpå. Men tror dere testen er positiv? Og skulle ikke streken vært litt tydeligere, siden jeg må være 5-6 uker på vei hvis jeg er gravid?
Julymom2015 Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Ta en CB-digital Da får du svaret svart på hvitt Slipper å tyde streker, er kjempe greit :)
TurboMaria Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2011 Ja, kanskje det:) Men nå har jeg bare sånne strek-tester liggende hjemme. Kan prøve å ta en ny i morgen. Jeg slutta å ta de digital testene fordi det var så nedslående å se "ikke gravid" hver gang. Bedre med en uteblitt strek da. hehe Men det var en rosa strek der altså, den var bare ikke så veldig tydelig.
Julymom2015 Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Samme med meg og, fikk en positiv test i dag igjen jeg og ! Streken er ganske så lyserosa-svak, men sånn at jeg kan se streken på 1 meters avstand ! Jeg hadde en SA for 18 dager siden, så er kjempe glad om det har blitt klaff igjen nå !! Jeg vet at testen ikke har blitt positiv så fort igjen pga noe hcg som ligger igjen i kroppen, for jeg har vært hos legen å testet hcg etter at jeg begynte å blø i sammenheng med SA'en, å de viste at hcg var ute av kroppen ! Ringte jo selvfølgelig på legevakta i dag, fikk beskjed om at jeg skal ta en ny test igjen neste mandag (4.April), er den fortsatt positiv da, så skal jeg inn til legen !
TurboMaria Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 28. mars 2011 Oi, så spennende da. Håper det har klaffet for deg. Og for meg;) Tar en ny test i morgen tidlig jeg, så får vi se.
november2011 Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 I mitt tilfelle var en VELDIG svaksvaaaak test positiv. Og nu er jeg i uke 7.
TurboMaria Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #7 Skrevet 28. mars 2011 Det hørtes jo veldig positivt ut for min del da:) Jeg tok en ny test i sted. Fordi jeg har mange tester og litt for mye fritid:) Streken var litt mindre nå, men den var der. Og jeg hadde nok ikke nok urin egentlig(jeg måtte ikke tisse så mye som jeg trodde;) *håpehåpe*
TurboMaria Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 29. mars 2011 Testet i morges. Kom opp en veldig svak strek først. nesten så jeg ikke kunne se den. Etter hvert ble den tydeligere. Helt klart en rosa strek. men jeg kan liksom ikke forstå at den kan være positiv. Burde jeg ikke ha noen symptomer? Har bestilt time til legen da.
TurboMaria Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #10 Skrevet 29. mars 2011 Og så trodde jeg kanskje streken skulle bli sterkere siden jeg testet på morgenen. men den var litt svakere enn i går ettermiddag. men både jeg og mannen min ser en strek der. Tidligere har de vært kritthvite...
Peispå! Skrevet 29. mars 2011 #11 Skrevet 29. mars 2011 Tror du kan ta det med ro. Det at tester kan være litt forskjellige mht farge på strek, kan skyldes flere faktorer. Dvs hvor mye kontrastfarge som faktisk fins i hver test, hvor konsentrert urinen er, hvor lenge testen var i urin o.s.v. Det viktigste er at det slår ut positivt med en strek som det er farge på, og som kan sees:-)) Ulike tester kan gi ulik styrke på streken, selv innen samme merke. De slår ut kun etter en viss mengde hcg, så jeg drister meg til å si gratulerer!!
TurboMaria Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #12 Skrevet 29. mars 2011 Hei trønderline:) Tør ikke ta i mot gratulasjoner enda. hehe. For jeg tør ikke å tro at det er sant. Tror det sikkert ikke før babyen har kommet ut:) Tar en ny test i dag og jeg. Er helt testoman vettu. Men sysn fortsatt at det er merkelig at jeg ikke har nien spesielle symptomer. For hvis jeg har rett så er jeg 6 uker på vei. Går det an da?
TurboMaria Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #13 Skrevet 29. mars 2011 Yikes! tok en ny test nå, for jeg klarte virkelig ikke å dy meg Og det er fortsatt en svak rosa strek der. Hvis dere går på google bilder og søker på "svak positiv graviditetstest" så ligner mine tester på det første bilde som kommer opp der.
TurboMaria Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #14 Skrevet 29. mars 2011 Bilde nummer 3: http://forum.snartgravid.com/showthread.php?t=5769&page=14
Peispå! Skrevet 29. mars 2011 #15 Skrevet 29. mars 2011 Ha,ha da var den isåfall sterkere enn noen av mine. Og det er heeeelt normalt og ikke ha så mye symptomer. Vær glad du, for at formen er fin. Første gang kom kvalmen i uke 6, denne gangen har det vært lite symptomer, så lite at jeg var bekymret. Men, alt er i skjønneste orden, så det er hodt å vite at to sv.skap ikke trenger å være like:-)
TurboMaria Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #16 Skrevet 29. mars 2011 Åååh, nå er jeg så spent!! Fikk time til lege på fredag, så får vi se hva de sier..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå