Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Hvorfor? Hva fikk deg til å velge det sånn i utgangspunktet? Er bare nysgjerrig.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Jeg valgte ikke det selv, men fikk ikke i gang melkeprodusksjon. Jeg mener selv at det var for jeg er slankeoperert, var liksom litt forbrett på det men "alle" mente at det ikke skulle bli noe problem så jeg stolte på de. Men melken uteble.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Jeg plagdes så veldig sist gang, og fikk det aldri til, etter nesten 2 måneder med såre pupper, tårer og masse frustrasjon for oss begge. Går rett på mme denne gangen.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Gidder ikke amme. Jeg skal røyke, drikke, spise hva jeg vil og ha barnevakt så ofte jeg kan.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 Hm, det kjøres ikke veldig kjærlig ut. Når du syns at babyen er en belastning du egentlig helst vil være foruten - det finnes flere tusen par som ville hulket av glede over et nyfødt adoptivbarn...
Multimamma<3<3<3 Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 Fikk det heller ikke til de to foregående gangene. Pumpet meg i 6 uker og 4 md med hver av gutta, jeg orker rett og slett ikke det styret igjen. Satt oppe på natta i bortimot 1 time ekstra for å holde produksjonen igang og pumpe ut melk i takt med barnas måltider. Dette er siste svangerskap og barn og denne gangen har jeg tenkt å kose meg mer, dvs ikke styre med pumpe, melkespreng og lite søvn. Rett på mme etter sykehuset, men jeg er faktisk så feig at jeg kommer til å gjøre gode miner til slett spill på sykehuset - altså prøve amming de få dagene jeg er der.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #7 Skrevet 28. mars 2011 Pøh! Jeg kjøper Reima-dresser så ungen får det bra. 18:17
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #8 Skrevet 28. mars 2011 Har veldig vonde pupper etter silikonoperasjon for 2 år siden.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #9 Skrevet 28. mars 2011 Er nok ikke så mange som velger å ikke amme, klart det er noen, men i de fleste tilfellene er det fordi noen ikke går som det skal. I mitt tilfelle var det mange omstendigheter som gjorde at lillemann ikke fikk til å die. Etter 7 uker gikk vi helt over på mme, da hadde jeg pumpet noe frem til det, men fikk aldri melkeproduksjonen skikkelig igang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå