Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Utleieren min driver og hiver bleier fra verandaen sin. Inntil i dag har de vært i pose, men nå i dag ligger en og strør utover på platten. Det syns jeg faktisk er motbydelig. Om det er litt å gå ned til søppeldunken, så kan h*n vil ta de med seg morgenen etter. Det går en og en bleie utover for hvert skift. Er det helt umulig å samle for en dag, og så hive senere eller dagen etter?? Skjønner meg ikke på.. Av og til ligger de i trappen også, rett foran nesen på meg. Det var engang hvor jeg nesten faldt med barn i armene. Kanskje en bagatell, men ikke noen pretty bagatell..
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Det er hans hus så han før gjøre som han vil.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Jeg bor under, og for meg er det helt hull i hodet..Det ser jo ikke noe innbydende ut heller. Ja det er hennes hus, men likevel...Det er fullt lov å tenke litt ...
Tante Blås Squaw Skrevet 28. mars 2011 #7 Skrevet 28. mars 2011 Man er vel noenlunde hygienisk selv om man eier kåken?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #8 Skrevet 28. mars 2011 Jeg kan ikke noe for det, men jeg tror at HI skrøner,
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #9 Skrevet 28. mars 2011 Man er kankskje det, men å hive ut bleier. Er alt annet en hygienisk. Bleiene har stort sett vært i en liten pose, men likevel. Og så ligger de inntil noen går ut og tar de opp i store søpeldunken. Jeg husker engang før jeg flyttet inn her, var innom og skulle skrive kontrakt. Måtte skifte bleie på mitt eget barn, fordi hun hadde bæsjet godt. Fikk beskjed da om å ta den ut verandaen, den skjønte jeg ikke helt der og da...Men, nå ser jeg med gode øyne hva som foregår.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #10 Skrevet 28. mars 2011 Hehe, nei dette er faktisk ingen skrøne dessverre Fullt alvor... HI
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #11 Skrevet 28. mars 2011 DA hadde jeg faktisk meldt i fra til helsestasjonen, tatt noen bilder for å bevise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå