Gå til innhold

Foreldrepenger, søknad til nav...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommet meg i uke 26, og er det ikke nå papirene skal fylles ut?

Finner man det riktige skjema på nett, får man det til jordmor eller må man kontakte nav?

Prøver å google litt rundt, men finner så mange ulike svar.

Hvem vet hvordan jeg skal gjøre dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nav.no finner du skjema, legg ved helekort for gravide, samt lønnslipper eller inntekts- og skatteopplysninger fra arb. giver (arb. giver kan evt. sende dette selv.)

Skrevet

Hi her.

Takk!

Men, hva med terminbekreftelse?

Hva er gyldig?

Holder det med en kopi fra ord. ul i uke 19?

Skrevet

terminbekreftelsen må være fra uke 26 når det kommer til å søke på stønad på barn hos NAV :)

 

du får det hos lege og jordmor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...