Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Kommet meg i uke 26, og er det ikke nå papirene skal fylles ut? Finner man det riktige skjema på nett, får man det til jordmor eller må man kontakte nav? Prøver å google litt rundt, men finner så mange ulike svar. Hvem vet hvordan jeg skal gjøre dette?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 nav.no finner du skjema, legg ved helekort for gravide, samt lønnslipper eller inntekts- og skatteopplysninger fra arb. giver (arb. giver kan evt. sende dette selv.)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Hi her. Takk! Men, hva med terminbekreftelse? Hva er gyldig? Holder det med en kopi fra ord. ul i uke 19?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 terminbekreftelsen må være fra uke 26 når det kommer til å søke på stønad på barn hos NAV du får det hos lege og jordmor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå