Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Kan det være luft, eller må det være relatert til livmor/eggstokker. Det kommer og går, men varer gjerne flere dager. Det er en sviende følelse. Skal til lege, men har ikke fått time før om en uke. Jeg har hatt det slik i mange år.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Hei. Jeg bruker også ha dette og har også hatt det i flere år. Har vært i ultralyd pga dette og tatt jevnlige celleprøver(på eget inititativ), men er ingenting feil. Merker at jeg får det ofte rundt eggløsning og før menstruasjon så er nok relatert til dette.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Takk for svar Selv om jeg ikke unner deg noen plager, er det godt å høre at man ikke er alene. Jeg kjenner også at jeg har veeeldig mye luft i magen nå, og svien letter litt når jeg har vært på do, så det kan kanskje være luftrelatert også? Godt å høre at du er helt i orden da. Jeg klarer jo greit smertene, for de hemmer meg ikke, men det er akkurat dette å være nervøs for at det er noe galt.. HI
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 Takk for svar Selv om jeg ikke unner deg noen plager, er det godt å høre at man ikke er alene. Jeg kjenner også at jeg har veeeldig mye luft i magen nå, og svien letter litt når jeg har vært på do, så det kan kanskje være luftrelatert også? Godt å høre at du er helt i orden da. Jeg klarer jo greit smertene, for de hemmer meg ikke, men det er akkurat dette å være nervøs for at det er noe galt.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå