Gå til innhold

7 uker til 17,mai, jeg vil ned 8 kilo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så da er jeg offesielt igang med slankekuren min!

Jeg er 174 cm høy og i dag tidlig var jeg:

77,2 kilo

89 cm rundt midjen

104 cm rundt det tykkeste på magen

60 cm rundt låret.

Nå skal jeg ned til str 38/40 igjen. Jippi, jeg gleder meg til den fine kjolen jeg skal kjøpe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan skal du klare dette? Ikke frekt spørsmål altså, bare lurer, jeg vil også ned noen kilo;)

Skrevet

Jeg gikk ned 10 kilo på 2.måneder. Gikk på Ketolyse. Avsluttet kuren for 14 dager siden og fortsetter å gå ned på gamlemåten med sunn mat, trening og livsstilsendring.

Har gått ned 15 kilo totalt.

Skrevet

Hvor kan jeg lære om ketolyse?

Skrevet

Det er fullt mulig å miste kiloene så fort, men ikke anbefalt. Sansynligheten er da veldig stor, noe sånt som 90%, for at du legger på deg igjen minst like mye som du har tatt av, innen to år. Bruker du dobbelt eller treganger så lang tid er sjansen for å holde vekten mye større.

Skrevet

Så bra! Jeg startet selv "slankekuren" - liker heller å kalle det livsstilsendring-, for 1 mnd siden. Jeg har gått ned 5 kilo og 11cm rundt midjen allerede. Så vil du, så klarer du det!:) Hva er framgangsmåten din? Selv sørger jeg for at jeg forbrenner flere kalorier enn jeg inntar. Registrerer alt av mat og trim på vektklubben.no. Trener ikke, men trimmer mye med vogna:) Og jeg spiser fortsatt den maten jeg liker, bare i mindre mengder!

Masse lykke til! Selv har jeg 2 kilo igjen til målet mitt...

Skrevet

hei jeg veier 74,5 kilo og er 172 høy... jeg skal ned til 69 innen 17 mai;)

Skrevet

Jeg satser på at det hjelper masse å kutte ut alt av snop 6 dager i uka ;)

Jeg er av de som ikke spiser for mye eller feil mat, jeg bare spiser alt for mye i tillegg til maten som gjør at jeg veier 10-15 kilo for mye. Jeg spiser sjokolade, et wienerbrød, kjeks, potetgull osv osv, og gjerne hver eneste dag...

Så jeg skal kutte det ut, pluss at jeg skal spise litt mindre karbohydrater. Jeg mener at kurer som f.eks ketolyse kan være direkte skadelig (google ketolyse + nyreskader), så man må være veldig overvektig for at det skal være verd risikoen. Men jeg godtar at andre er uenige, til og med ekspertene er jo i tvil om dette.

Jeg er enig i at vi spiser for mye karbohydrater og kan godt kutte ned litt for vektens skyld, det går greit.

Det er ikke for mye å gå ned 1-1,5 kilo i uken og det skal jeg greie! Regner med det blir mer første par ukene siden jeg spiser mye snop, men at det vil gå treigere etterhvert. Målet er å komme under 70 til 17.mai og det skal jeg klare.

Vil veie og måle meg hver fredag. Vi skal klare det alle sammen, må bare samle styrke og motivasjon, hehe.

HI

Skrevet

The 17 day diet! Følger du den går du ned 8 kg til 17 mai!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...