Gå til innhold

4 barn, kan det anbefales?..:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3 barn og er i permisjon med den minste som er 3 mnd nå. Også er det en tanke som ikke slipper, jeg har så lyst på flere barn!! Men er det å anbefale??? Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det som deg. Kjemnte allerede i svangerskapet på 3 mann at jeg ønsket en nr 4. Heldigvis er jeg og mannen min veldig like så det blir noken til hos oss. Tenker jo endel på det totale kaoset med 4 barn, og det er nok endel som tenker at vi har nok med de 3 viltre vi har, men dette skal vi klare. Tenk så bra ungene har det sammen etterhvert som de vokser opp.

Skrevet

Ja, det er akkurat sånn jeg tenker også. Men er snart 34 år så det er vel bare å raska på:). Og temaet skal ikke diskuteres med slekta...for de synes vi har mer enn nok med 3...;)

Skrevet

Har 2 tenåringer og en på 8 mnd. Er nå 12 uker på vei med nr 4! Det hadde jeg aldri trodd, men vi tenkte at gutten vår måtte ha en å vokse opp sammen med så da var det like greit med 2 tette.

Skrevet

Hvordan er det å være gravid med liten baby? For skal det bli flere her må det bli snart:)

Skrevet

Jo det er litt tøft, men det er mye pga han sover lite og er meget aktiv. Beg.å krabbe ved 6 mnd alder og reise seg ved 7 mnd. Han er aldri i ro hehe. Sliter i tillegg med kvalme, tretthet og begynnende bl, men med god hjelp fra mannen så går det fint foreløpig. Angrer ikke:)

Skrevet

Høres unektelig litt tøft ut...:). Men for en god sak! Lykke til da! Går du direkte fra en permisjon til neste? Er det ok i forhold til lønn?

Skrevet

Skal innrømme det er litt tøft, men har flere tenåringer også i hus (en bonus tenåring) som krever sitt. Er jo også noen år eldre enn sist hehe, men vet at det blir tøft ett par år fra nå så vil det bli lettere. Er i permisjon frem til uke 18/19 ca så regner jeg med jeg blir sykemeldt frem til fødsel grunnet bekkenløsning og andre årsaker som forkortet livmorhals, mye kynnere osv. Så da går jeg rett over på ny perm og taper ingenting.

Skrevet

venter selv nr.4, har barn på 2,5 år, 3,5 år og 5,5 år fra før av og jeg må si det er ganske slitsomt , minstemann er i sin verste alder hvor han krever ganske mye og han går ikke spesielt godt sammen med storesøsknene...er stort sett alene i lek og alt sånn så det blir jo mer jobb for meg , men nr.4 var definitivt planlagt for min del, også fordi han kanskje har noen å leke med etterhvert også. foreløpig er de alle tre hjemme om dagen, men til høsten begynner de i skole og barnehage så syns det passe perfekt å få 4 .mann til sommeren. er i uke 26 nå så enda en liten stund til hun kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...