Gå til innhold

Noen som har erfaring med emmaljunga mondial


Familiedrømmen

Anbefalte innlegg

Vurderer og kjøpe denne vognen... Og lurer på om det er noen som har noen erfaringer og dele? Er det ett lurt kjøp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fineste vognen som finnes, men drit tung.

Jeg ville kjøpe den men etter at jeg trillet en vennines barn på et år i den har jeg ombestemt meg... Den er jo blytung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedrørende om vogna er tung eller ikke. Du kan velge mellom 4 typer understell, sport understellet er veldig tungt. Classic crome, classic og det nye lettvektsunderstellet er ikke fullt så tungt. Ville valgt classic crome. Bagen er stor og sportsdelen er fantastisk, hadde kjøpt den uten tvil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =) Jeg ønsker meg også denne vogna når vi skal handle ny vogn til 3.mann om en stund... Jeg kommer til å velge ett av de letteste understellene, vil ikke ha vogn med teleskophåndtak, liker bedre de med ledd jeg da, og da blir den ikke så tung =)

 

Jeg har forelska meg helt i denne vogna og den blir nok kjøpt inn etterhvert =)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt den og gleder meg til å ta den i bruk om noen få uker..

Forøvrig uenig i at den er tung, ikke mitt intrykk hvertfall, men den egner seg ikke noe særlig hvis du har liten bil og skal ha den ut og inn :)

Vi har stor touring heldigvis :) men skulle ha en god trillevogn og det tror jeg vi har fått ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...