Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Og det er mannen sin exkone. De var gift i tre år for 8 år siden - takk gud fikk de ingen barn. Etter at vi ble sammen for fem år siden har hun sendt meldinger med gjevne mellomrom (en gang i mnd'en kanskje). De er av typen "Jeg gjør alt for å bli sammen med deg igjen" Han viser meg alle meldingene, og det er lenge siden vi bestemte oss for å bare ignorere de og ikke svare noe. Hun vet at vi er gift og hun vet også meget godt at vi har to barn. Hun vet det så godt at hun for seks måneder siden fikk seg JOBB I BARNEHAGEN til barna! Vi har endelig fått byttet barnehage. Igår var det visning på nabohuset, og hvem dukket ikke opp! Fy faen jeg tror dama er gal!! Det er liksom ikke så mye å gå til politiet med heller - man har jo lov å jobbe og bo hvor man vil!! Og meldingene er selvfølgelig slettet, men kommer det flere blir de iallfall ikke slettet. Herregud, jeg har en skikkelig creepy følelse!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 Jeg ville anmeldt dette uansett, selvom man kan bo og jobbe hvor man vil, så er det jo ganske opplagt at denne dama stalker dere! Vi har litt av det samme med min manns X, hun har riktignok hverken søkt jobb i barnehagen eller vært på visning i nabohuset, men hun bruker fremdeles alle knep i boken for å få min mann tilbake. Jeg er selvfølgelig blitt tildelt rollen som den store stygge ulven som "stjal" mannen fra henne og barnet, enda det var slutt mellom de 2 år før han møtte meg (vi har vært sammen i 7 år nå).. Hun sender sms-er, maser om at de skal finne på "familieting" med barnet, og hun har dratt ungen flere kilometer gjennom skogen "for å se på huset vårt" + en god del andre ting som hverken meg eller min mann setter pris på, spesielt siden hun har en form for personlighetsforstyrrelse og vi har rett og slett vært litt bekymret for hva hun kan finne på. Jeg kan ikke si at jeg gleder meg til den dagen barnet får egen nøkkel, for å si det slik.. :/
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 Kanskje mannen din ikke har helt rent me i posen heller? Kan jo være at han har holdt henne litt varm da vet du med mld DU ikke har sett.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #7 Skrevet 28. mars 2011 Det er vel ikke bare kvinner som kan ha plagsomme Xer som nekter å innse at forholdet er over? Uten at de på noen måte har holdt de gående på gress..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå