Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Skal man holde på med en mann før man tar steget og blir kjærester? Han er her hele uken og mesteparten av helgene bortsett fra mandager og annahvet helg da han har samvær med en sønn an har. Vi har møtt barna til hverandre og han sover for det meste her. Når tar man steget til å gå fra holder på til kjærester? Og hvordan? Og hvordan kommer man på temaet å flytte sammen? Og når? Har hengt sammen i litt over tre mnder nå... Blir glad for svar!!! Sorry skrivefeil, iphone med høl i huet her...
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 høres da ut som dere allerede er kjærester for min del da.. det med å flytte sammen er vel noe man kan vurdere etter å ha vært sammen en del og prøvd ut om forholdet funker bra (viktig å tenke på barna)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Tusen takk for svar! jaa vi er vel egentlig det da da.. Da mangler det bare å få det offentlig på et vis.. Fådet klargjort at vi er det! Aner ikke hva jeg skal svare folk når de spør jeg.. Herregud så teit jeg er på dette med forhold.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå