Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 jeg og pappaen til barnet mitt er ikke sammen. Vi har heller aldri vært sammen. Vi holdt på å bli sammen, etter 2-3 mnd med "flørt og moro".. i det vi skulle gi oss ble jeg gravid... (ikke planlagt) Jeg har følelser for han, og jeg tror faktisk han liker meg, men han er litt treg av seg.... barnet vårt er snart 1 år.. og enda har vi ikke blitt sammen.. jeg skulle ønske vi kunne bo sammen og være en liten familie. Men jeg klarer ikke helt å sette fingern på hva han vil? han sa han kanskje ville være med oss en helg på hytta til tanta mi... huff... vi er gode venner, og har daglig kontakt pga barnet vi har sammen. Han er singel og ingen dater (sier han selv, men om jeg kan stole på det er jo noe annet?) Han er ofte småfrekk mot meg, han har sagt ting jeg blir lei meg av, jeg tror han vil tøffe seg (?) Jeg tenker ofte på alle andre mødre som er sammen med barnets far, de er så heldige, kan dele barnets gleder med pappa. Sitte å snakke om barnet, og rutiner osv. Kjedelig å måtte ringe og sende melding om bhg-plass, helsestasjon, åssen ting går osv. Så tenker jeg jo på barnet også. at barnet skal få ha masse kontakt med pappaen sin også. Pappa bryr seg veldig mye om barnet... Hmm.. jeg vet ikke hva jeg ville med dette... jeg måtte bare lufte meg litt Hilsen ei trist mamma.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Brutalt ærlig: Jeg tror han holder deg på gress sånn i tilfelle han ikke finner seg noen andre. Mitt råd: Ikke vent på ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå