Gå til innhold

Hvem ligner ditt barn på ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får ofte høre at vårs gutt på 3 år har mange trekk fra sin mormor. Litt spesielt eller? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min datter linger på meg og min fars slekt, ikke skjønner jeg det for jeg etter hva andre sier en blåkopi av min mor.

Hun har til og med likhetstrekk med min farfar.

Men jeg synes hun ligner sin far, ser mye av han i henne.

Skrevet

han er som snytt ut av nesen av sin far! :) takk og pris for at pappaen er kjempeflott=) haha

Skrevet

Faren sin. Men det har heldigvis ikke mannen mmin skjønt.

Skrevet

jenta her lignet veldig på faren i starten. nå er det mest farmor. Guttene får mest gener fra morssiden og jentene fra farsiden som en hovedregel har jeg hørt.

Jeg har en niese som ligner veldig på meg.

Skrevet

Min sønn ligner på sin tante og sin onkel på farssiden. Jenta mi ligner kun på meg.....

Skrevet

Nr 1 er lik faren sin, onkel og farfar

Nr 2 er litt lik meg og veldig lik morfaren sin!!!

Nr 1 og 2 likner ikke på hverandre i det hele tatt!!

Skrevet

Nummer 1 er veldig lik meg

Nummer 2 er veldig lik faren sin

Enkelt og greit, de er veldig forsjellige men så ser jo jeg og mannen forsjellige ut også da:)

Skrevet

God blanding begge to. Men jenta er litt likere meg og gutten litt likere faren.

Skrevet

Han er prikk lik pappan, men har min munn. :)

Skrevet

Begge ligner på meg og min fars familie. Hun minste er veldig lik mitt søskenbarn.

Ingen av de har noe selig fra sin fars familie, øyne er kanskje der men vi har lik øyenfarge så det kan være begge. Hun eldste lignet litt på farfaren mente noen en stund men så lignet hun ikke lenger.

Skrevet

Sønnen min ligner veldig på mormoren sin! De er nærmest identiske som små! hehe, snålt å se:))

Skrevet

Jenta mi er en blanding av meg, moren min og mormoren min:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...