luv2bemammy Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Helloo, jeg var så heldig å fikk tilbake min gamle jobb da jeg fant ut at jeg var gravid;/ Har jobbet i ca 6 uker heltid nå, og i dag ble jeg sykemeldt..100% pga ekstremt kvalme;( Arb.giver har virkelig fikset en super turnus til meg og han har vært kjempe årleit. Akk er så redd han skal føle at han tabbet seg ut og sparke meg.Hjeelp, noen som har noen råd eller vært i lignende situasjon??? Har så dårlig samvittighet;/
Gjest Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Rist av deg den dårlige samvittigheten. Det beste rådet er å følge legens råd, det er en god grunn til at du er sykmeldt. Men ekstrem kvalme varer sikkert ikke hele svangerkskapet så kanskje du snart er på beina igjen?
luv2bemammy Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2011 Ja får håpe det, jeg er jo 12 uker så det burde gi seg snart, blir bare verre, krysser fingrene for at det snur snart. Takk for støtten, prøver å riste den av meg;/
Mamma+2 Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Forstår deg godt, hadde det på samme måte selv. Men jeg snakket med arbeidsgiveren min og fortalte hvordan jeg følte det...det var godt for oss begge...jeg klarte da senke skuldrene og arbeidsgiver visste hvordan jeg følte det. Er jo koslig tilbakemelding å få det at du setter stor pris på innsatsen til arb.giver ang tilrettelegging. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå