Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Altså når barna er i seng og du har noen timer for deg selv? Hva prioriterer du? Her blir det mye avslapping, skulle ønske jeg fikk til mer trening...
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Da ser jeg på en film og drikker te. Ellers går jeg gjennom timeplanen for uken og fyller ut det jeg har glemt å fylle ut. Om det er en avtale jeg ikke har skrevet ned etc. Slike ting. Sitter av og til på nettet, men ikke så mye.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Om jeg har seinvakt og barna i barnehagen.. så blir det husarbeid, middagslaging og litt selvpleie:) og litt etterlengtet sex når mannen er hjemme.. Etter kl19 er det sofa , tv og data:) frem til jeg selv slokner, som ikke er så alt for sent for tiden
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Diverse husarbeid, trening, evt handle mat, se tv, surfe på nett...
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 Trener så mye som mulig. Ellers er det vel det vanlige, husarbeid, tv ol.l. Trener stort sett 3-4 kvelder, så det blir ikke så mye tid til annet.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 Løper 4 ganger i uka, ser TV, baker, DiB, leser, venner, litt politikk, broderer og litt forskjellig.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #8 Skrevet 28. mars 2011 Jeg blir kjempe sliten etter å ha lagt frøkna så jeg legger meg ganske fort etter at hun har sovnet. men tiden før går til å rydde, slappe av og se tv. Skulle gjerne ha trent litt men har ikke overskudd.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #10 Skrevet 28. mars 2011 Jeg jobber mest seinvakter, så jeg er ikke hjemme før etter kl 23. Før jeg drar på jobb er jeg hjemme med minstemann, mens han største er på skolen, så jeg har nesten ikke "fritid"
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #11 Skrevet 28. mars 2011 Fritiden min går til trening/stell av hundene og hestene mine, de krever mye! Klemmer inn litt husarbeid og en film i ny og ne...
Tante Blås Squaw Skrevet 28. mars 2011 #12 Skrevet 28. mars 2011 Vel, dere ser jo at jeg sitter her, så skal ikke skryte på meg allverdens festlige fritidsaktiviteter... ;o)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #13 Skrevet 28. mars 2011 Jeg studerer på Nki så jeg har mye fritid til å gjøre husarbeid og ta dagligvare handel på dagtid:) Etter 19.00 når barna er lagt så sitter jeg nettet, ser tv, henger kanskje opp litt klær og slapper av!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå