Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 http://www.kjendis.no/2011/03/28/kjendis/film/wenche_foss/15982003/
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Hørte det på nyhetene nå kl 13.00 Det er jo ikke uventet. Hun var gammel og syk. Men en æra er over med henne. Fred over minnet hennes!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Åh, er hun død nå. Gode Wenche, for ei dame hun var.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 Takk, Wenche Foss, for livet du levde og rollene du spilte. Takk aller mest for at du brøytet vei for og gjorde det "stuerent" å fortelle at man har barn "med mindre håndbagasje" og at man har fjernet et bryst. Sånne ting snakket man ikke høyt om på den tiden hun "stod fram" med det. Hun var banebrytende på så mange områder. TUUUSEN TAKK, kjære Wenche!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 Noen som kunne tenke seg å kalle barnet sitt Wenche? Wenche Myhre skal være oppkalt etter Wenche Foss. To tøffe damer!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #7 Skrevet 28. mars 2011 :-( Ei utrolig kul dame! Jeg tenkte faktisk på henne i går kveld, tenkte hva som kom til å "skje" den dagen hun dør, mtp begravelse, minnekonserter m.m? Hadde ikke trodd jeg kom til å finne det ut SÅ fort! Rock on, Wenche!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #8 Skrevet 28. mars 2011 Flott dame. Det blir nok en sykt omfattende begravelse der alle Norges viktigperer skal.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #9 Skrevet 28. mars 2011 Gleder meg til helgens Se&Hør... 50 sider ekstra Wenche-bilag..
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #11 Skrevet 28. mars 2011 Kjære Wenche! Tusen takk for ditt rause liv! Nå vet du hvordan det er på den andre siden. Send en hilsen til oss som trenger det, da
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #12 Skrevet 28. mars 2011 Ja, hvilke skuespillere kommer i begravelsen? Maurstad er selvskreven. Men mange er jo gått bort... Ville vært bra med en som Per Aabel, blir ikke det samme med Trond Espen Seim... Søsknene Armand kommer nok til å møte opp. Henny Moan og Nora Brockstedt holder vel fortsatt stand mot tidens krav og kommer til å møte opp. Kanskje Liv Ullmann også?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #13 Skrevet 28. mars 2011 Hvil i fred, Wenche, og takk for ditt liv!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #14 Skrevet 28. mars 2011 Det blir ikke nyheter på meg i dag, styrer unna 20 min Wenchekliss på tv. Såååå fantastisk klarer jeg ikke se hun har vært, men grei dame er hun nok. Det er mange som går til graven uten noe oppmerksomhet/familie og synes mer synd på de. Men all ære til henne som torde kalle barnet sitt Fabian den gangen på 50 tallet:D
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #17 Skrevet 28. mars 2011 Takk for den du var! Du er og blir historisk.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #18 Skrevet 28. mars 2011 Hun turte ikke bare kalle barnet sitt Fabian. Hun turte å fortelle offentlig for alle at hun hadde fått et "åndssvakt" barn, slik de ble kalt den gangen alle som ikke var helt som andre ble stuet vekk! Hun turte også å fortelle at hun hadde brystkreft og måtte operere bort et bryst, i en tid da dette var en skam. Den dama hadde bein i nesa! Kvinner som tror alt har vært like enkelt alltid her i landet, bør vise respekt for denne damen! Tenn et lys i takknemlighet i kveld istedenfor å lure på hvilke film og teaterfolk som kommer i begravelsen!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #19 Skrevet 28. mars 2011 For meg er ikke Wenche assosiert med den flotte damen Wenche Foss, men en av de dummeste damene jeg vet om, så dessverre blir det nok ingen Wenche her i huset om vi skulle fått ei jente til..
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #20 Skrevet 28. mars 2011 Er det mulig... Hun var en stor skuespiller ja, men herregud for en DIVA!! (i ordets negative forstand that is...)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #21 Skrevet 28. mars 2011 Hun brukte divastatusen sin til mange gode formål. Hun turde å si fra og protestere når hun syntes noe var urettferdig, hun talte de svakes sak. Og hun ble hørt, netteopp fordi hun var diva. Hvordan kan du karakterisere det som negativt, 14:34?!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #23 Skrevet 28. mars 2011 Hvil i fred, Wenche Foss! De spretter nok sjampanjen på den andre siden i dag
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #24 Skrevet 28. mars 2011 Kjære Wenche! Takk for at du brukte din status til å tale og arbeide for de svake i samfunnet! Hvil i fred.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #25 Skrevet 28. mars 2011 14:13 her. En del ble tydeligvis sjokkerte over innlegget mitt. Burde jeg ganske enkelt ha sagt "Hvil i fred"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå