Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 *Får/fikk du noe ut av det? *Får/fikk du lyst på å bryte ut av forholdet? *Ble du avslørt? *Pågikk det lenge eller bare kort? *Hvor traff du elskeren din? *Hva fikk deg til å finne en elsker? *Har det fått konsekvenser for deg du angrer på? Bare så det er sagt så er jeg IKKE ute etter å henge ut noen! Men er litt nysgjerrig..
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 I forholdet jeg er i nå, nei. Men med x, ja. Så for å svare på spørsmålene dine: *ja, nytelse *ja, men jeg viste at forholdet allerede var dømt, men var vanskelig å gå, så var vel kanskje derfor jeg og gjorde det *Nei *Kort *Husker ikke *Dårlig forhold, hevn, noe som kunne gjøre det lettere å slå opp *Nei
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 * Jeg fikk mye spenning ut av det. Vi var ekstremt tente på hverandre og både flørtet og klina en stund før vi valgte å gå hele veien ut. Vi hadde utrolig kjemi, og jeg hadde store forhåpninger til sex`en, som ble en skikkelig NEDTUR!! Verste jeg har hatt! * Jeg valgte å bryte ut av mitt daværende forhold. Jeg var ung og følte det måtte være noe galt siden jeg ble betatt av hverandre. Hadde også altfor dårlig samvittighet til å bli hos samboeren min. * Ble ikke 100 % avslørt, men samboeren min visste jeg hadde flørtet med han andre. * Flørtinga pågikk i et par mnd. Ble med den ene natten. * Traff han i vennegjengen og ute på fester * Ble ekstremt sjarmert av denne gutten/mannen. Og kjedet meg kanskje i forholdet. Var ung og trengte å rase litt fra meg. * Jeg angrer kun i forhold til at min daværende samboer er verdens snilleste og absolutt ikke fortjente at jeg var utro mot han.... Men jeg har også skaffet meg en ny erfaring gjennom dette. Jeg vet nå at gresset IKKE er grønnere på den andre siden! Og jeg kommer ALDRI til å gjøre noe sånt igjen! Ja, jeg blir selvfølgelig betatt og sjarmert av andre, men jeg trår aldri over grensen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå