Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Pratet med broren min isted. For noen dager siden hadde han og samboeren hans vært ute og feiret 4 års anniversary. Han hadde kjøpt en klokke til henne for nesten 4000 kr (fikk rabatt fordi han kjente noen som jobbet i butikken). Hun hadde gått og siklet etter denne klokken over lengre tid, og mast på han om å kjøpe den til henne. Så han begynte da å spare for å kunne kjøpe den til henne da de skulle feire anniversary. Og takken hennes? " hvorfor kjøpte du klokken? Vi kunne ha brukt penger på mye annet. Herregud, at du ikke tenker". Virkelig utakknemlig kjerring!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Ei som ikke liker å få gaver eller!! Er det mulig! Hadde blitt suuuper glad for en klokke, om den så kostet 4000 eller 2,50 og en brunost!!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 det er ikke sikkert det er meningen fra hennes side å være utakknemlig. men kansje hun fikk dårlig samvittighet for at han har kjøpt en så dyr gave til henne. og hun ikke har kjøpt noe til han.. jeg kunne også sagt slik. min mann vet jo at jeg ikke er utakknemelig fordet. men at jeg tenker litt økonomisk også. hun burde kansje sagt at hun ble kjempe glad. men at det ikke var nødvendig med en så dyr gave. kan hende det kom overraskende på ho. og ho klarte ikke si annet. ikke grunn til å reagerer for et engangs tilfelle.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Broren min legger seg virkelig i selen når han skal finne gaver til henne f.eks til jul eller bursdag. Jeg har sett alle gavene hun har fått, og kan ikke huske at han har fortalt at hun har sagt takk en eneste gang. Hver eneste gang så er det alltid noe å klage på. Kjøper han ikke gaver, så er det enda mer klaging. Jeg har bedt han om å bare kutte ut å kjøpe noe, eller hvis han virkelig skal kjøpe noe, så bruk maks 50 kr. Da kan hun hvertfall ikke klage på at gaven var dyr. Blir så utrolig irritert på vegne av han. HI
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 det er ikke din sak i utgangpunktet. det er din bror sin sak. dama klarer vell ikke vise følser like lett som andre. kansje det er vanskelig for henne å si takk foran andre. hun burde lære seg å si takk høyt til sin mann. men det er noe de burde jobbe med som et ektepar, vis han har et problem med henne burde han faktisk si noe til henne
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 Jeg hadde også blitt irritert om jeg fikk en klokke til 4000,- 4000,- for en KLOKKE er galskap!! Det er mer enn det vi bruker på mat i måneden og jeg skjønner veldig godt at hun ble irritert over slikt sløseri.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #7 Skrevet 28. mars 2011 Om han har et problem med henne burde han snakke med henne fremfor å sladre til søstra si som slenger det ut her til gud og hvermann! Høres ikke ut som du liker henne særlig godt.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #8 Skrevet 28. mars 2011 Det hadde jeg og sagt om det var min mann. Han er en idiot med penger og vi har ikke råd til å sløse 4000 kr på en klokke.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #9 Skrevet 28. mars 2011 ho har nok sine grunner for hvorfor hun reagerer slik,. 4000 kr er mye. jeg fikk kl a min mann og barn til m bursdag. den kostet 1500 kr,. det syntes jeg var mye. men det er en sak mellom meg og min mann om jeg ikke er happy ang gaven. det samme er det mellom henne og din bror. hold deg utenfor. dette er ikke din sak å legge deg oppi,.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #10 Skrevet 28. mars 2011 Hvis hun hadde synes at det er jævlig sløsing med en klokke til 4000 kr, så burde hun faen meg ikke mast så jævlig på å få den klokken da. Han fortalte dette til meg, fordi han har prøvd å snakke til henne om dette før. Men det blir krangling ut av det, så han gidder ikke mer. Jeg klager her inne som flere andre gjør. Er det ikke lov? Det er min sak når han blander meg inn i det. Jeg syns synd på broren min, og syns hun er en utakknemlig kjerring som han burde blitt kvitt. Men det går ikke, for han elsker henne. kan ikke skjønne hvordan en mann kan elske en slik dame. HI
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #11 Skrevet 28. mars 2011 hva har du egentelig imot denne dama? har hun gjort deg så mye. reapekter henne nok til å holde deg utenfor,
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #12 Skrevet 28. mars 2011 Hun har ikke gjort noe mot meg, men mot broren min. Jeg er glad i broren min og når hun gjør han ulykkelig da er det min sak. Jeg er søstra hans og er her for å støtte han. Han har støttet meg gjennom mye, og nå er det min tur til å støtte han. Jeg har ringt til samboeren hans for et møte. Høre hvorfor hun behandler broren min som en dritt. HI
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #13 Skrevet 28. mars 2011 jeg og min mann går også å ønsker oss ting som er dyre. jeg ønsker meg en ting til 26000 kr. hadde han kjøpt det hadde jeg blitt glad, men også litt sur fordi vi faktisk ikke har pengene til dette nå. min mann ønsker seg en ting til 150.000 kr. dette har jeg lovet han. men jeg har sagt at han må vente til vi har penger til det. dette har hvert drømmen hans i mange år. men handler for ho kansje om at de ikke har penger til det.. de har kansje andre steder pengene burde gå først. la det være en sak mellom dem. du ødelegger forholdet mellom deg og henne også om du blander seg for mye.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #14 Skrevet 28. mars 2011 la det være en sak mellom dem. ikke bland deg inn i dette. det kan lage mer helvette for din bror at du blander deg inn i det. bruk hode. vis du vil støtte din bror så gjør det uten å blande inn henne i det.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #15 Skrevet 28. mars 2011 Må bare.. anniversary kan kanskje kalles jubeleumsdag, eller årsmarkering.?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #16 Skrevet 28. mars 2011 Ja, hun bruker heller penger på å kjøpe louis vuitton vesker til seg selv. Hun og mora viser frem stadig nye vesker som dem har kjøpt når vi er på besøk hos dem. Snakk om hykler kjerring. HI
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #17 Skrevet 28. mars 2011 Det var det første ordet jeg kom på, noe i mot det kanskje? Same shit, different word 13.27. Er det mulig? HI
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #18 Skrevet 28. mars 2011 å derfor har du mye imot henne, fordi hun lkjøper seg vesker. du har lite å gjøre. hun er stolt over sine nye vesker. la henne være det.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #19 Skrevet 28. mars 2011 Du høres, selv om det kansskje ikke er tilfelle, en smule sjalu ut slik du skriver og formulerer deg her..
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #20 Skrevet 28. mars 2011 Ja....veldig sjalu. Hvis du ikke har fått med deg alt, så skal du få det inn med teskje her. Broren min kjøper en dyr klokke til henne som hun har ønsket seg lenge. Mast like lenge på at han skal kjøpe. Og når han endelig har spart opp nok og kjøper klokken med rabatt, så klager hun over at den er for dyr, og at dem kunne brukt penger på noe annet....for dem har dårlig råd. Men alikevel viser hun stolt frem alle de LV veskene hun har kjøpt. Har man så jævla dårlig råd at man blir sur for en klokke til 4000 kr, så kjøper man ikke en veske som koster mer enn 4000 kr. Geddit? Ja, jeg høres så sjalu ut. Og du høres ikke helt god ut du heller. HI
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #21 Skrevet 28. mars 2011 Snakk om angrep og forsvar til de grader da! Joda, jeg fikk det med meg første gangen du skrev greiene jeg. Allikevel, jeg syns du høres sjalu ut! At du kan si at jeg ikke høres god ut på bakgrunn av det bryr jeg meg fint lite om. Høres egentlig bare ut som jeg traff spiker`n på hodet ;o)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #22 Skrevet 28. mars 2011 du har da ingen ting med hvordan de betaler ting. du sier moren hennes og henne er ute å shopper, hvordan vet du at hun ikke får vesken av sin mor. ??? høres veldig ut som du anklager henne for det lille du har. ikke rare du har å klage over i mine øyne.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #23 Skrevet 28. mars 2011 Hvordan jeg vet det? fordi dem forteller selv hvem som har kjøpt hva. Moren skryter av datteren som gir henne penger til å kjøpe vesker. Herregud, tror du at jeg lirer dette ut uten å ha fakta på hånda? Moren og datteren liker veldig godt å skryte av ting som dem kjøper. Og ferier som dem drar på. Man klager ikke over dårlig råd, for deretter å skryter over alt dem har. Men vet du hva? Du/dere kan gjerne tro det dere vil. At jeg er misunnelig eller sjalu eller whatever. Men jeg har en godt betalt jobb, og har det jeg trenger. Ikke mer. Men som sagt...tro det du vil. Kan ikke stoppe deg der. Bare sleng dritt til meg bare fordi jeg er glad i broren min og vil gjerne stille opp for han. Siden mange som er så mye imot det, ser det ut som mange som ikke vet hva det betyr å være glad i søsken sin. Over and out. HI
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #24 Skrevet 28. mars 2011 kansje hun sparer til veskene sine. vi har ikke god råd vi heller. men vi sparer til ting vi ønsker. vi kjøper oss dyre ting i ny og ne som vi trenger, har lyst på,,.. eller bare drømmer om,. det er hennes penger, ikke dine. jeg bryr meg ikke om du er sjalu eller sånt. jeg bryr meg om at du blander deg oppi dette. det er ikke din sak. min mann har også to søstre som blander seg oppi ting de ikke har noe med hos oss. og det er utrolig plagsomt. de kjenner meg ikke ordentelig. og de tror det værste om meg. de vet ikke fakta,. la henne kjøpe det hun vil. det er hennes sak. støtt din bror, men ikke bland deg mer inn i det enn det.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #25 Skrevet 28. mars 2011 Herregud du hørest ut som svigerinnen fra helvette! Dersom du er glad i broren din holder du det utenfor forholdet han har til sin kone. Det absolutt værste som finst er familie som tror de kan "ordne opp" i andre sine forhold. Støtt broren din i de valgene HAN TAR - som feks å være sammen med denne kvinnen. Og slutt å legge deg bort i saker du ikke har noe med! Du har kalt inn til ett møte?? HAHAHAHA! Hva skal du gjøre der da? Belære din svigerinne i å si takk? Fy faen glad du ikke er MIN svigerinne. Jeg hadde oversett deg resten av livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå