Gå til innhold

Noen fra Asker/Oslo området her??


elli81

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 15 juli. Har en liten jente på 16mnd fra før. Var så heldig å ha mange veninner som var i permisjon likt som meg sist. Men denne gang er det bare meg. Redd for at jeg kommer til å gå på veggen :). Så om det er andre her inne som er i samme situasjon er det bare å ta kontakt :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er fra Oslo, bor på Ris og har termin 22 juli ;) er du i full jobb ? jeg jobber 60 % og har en del fritid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i nesten samme situasjon, men er gravid for første gang. Bor i Oslo jeg da, og har termin 17.juli. Jobber 50% og studerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har en sååå spennende tid i møte, kan nesten ikke vente;) jeg er sykepleier og jobber nå 50 prosent pga et kranglete bekken...jeg vet det er ett BIM treff neste uke, jeg skal selv jobbe kveldsvakt så får være med neste gang istedet;)

kan jeg spørre hva dere jobber\ studerer;)?jeg bor i oslo men vi skal bygge hus i lier i august ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i klesbutikk :) Tenkte meg tilbake på skolebenken når lilletass begynner i barnehage. Tenkte å studere for å bli førskolelærer/grunnskolelærer!

Lier er fint! Der leide jeg og samboeren min i 2 og et halvt år før vi flyttet til Røyken. Hvor i lier skal dere bygge? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aha da er du jo ganske godt kjent ;) stedet heter stoppenkollen, helt nytt område som skal bygges ut. Rett ved st halvard hallen hvis det er kjent? ;)

blir veldig spennende, siste innspurt nå med valg av kjøkken og bad;)

Røyken er vel ikke så langt unna det heller ;) er formen bra hos deg om dagen da?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sånn kjempegodt kjent, men tror jeg vet sånn ca hvor det er! Moro med husbygging da! Men sikkert mye styr også! Røyken er ikke så langt unna nei :) Formen er veldig bra. Litt fort trøtt, men det følger med! Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 28år og venter mitt første barn 23 juni.

 

Er veldig spent, og litt redd... :P

 

Jeg bor på Lysaker, og er redd jeg får altfor mye fritid under permisjonen. Hadde vært hyggelig å treffes, og gjøre aktive ting sammen på dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt trøbbel med nicket mitt, så jeg måtte lage ny (Masakjasa). Nå har de ordnet opp og jeg er meg selv igjen (LilleMalin). Har termin som skrevet over 14. juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maiaa - Jeg kjenner til følelsen av å være litt redd! Jeg venter min første 28 juli og kjenner det er veldig spennende! Alt det nye!

 

Og jeg er enig med at jeg tror det blir myeee fritid! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

er fra Bærum selv men venter nummer to og kan ikke klage over for mye fritid her...Det er BIM treff for Asker på Intermezzo... neste sikkert etter påske. Følg med for der kan man jo treffe andre gravide i området!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei dere.

 

Har ikke vært her inne på evigheter, så bra at vi er så mange i samme situasjon.

 

Jeg er nå i permisjon, hva med dere?

 

Jeg bor forresten også på Billingstad :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...