Gå til innhold

Noen fra Asker/Oslo området her??


elli81

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 15 juli. Har en liten jente på 16mnd fra før. Var så heldig å ha mange veninner som var i permisjon likt som meg sist. Men denne gang er det bare meg. Redd for at jeg kommer til å gå på veggen :). Så om det er andre her inne som er i samme situasjon er det bare å ta kontakt :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er fra Oslo, bor på Ris og har termin 22 juli ;) er du i full jobb ? jeg jobber 60 % og har en del fritid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i nesten samme situasjon, men er gravid for første gang. Bor i Oslo jeg da, og har termin 17.juli. Jobber 50% og studerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har en sååå spennende tid i møte, kan nesten ikke vente;) jeg er sykepleier og jobber nå 50 prosent pga et kranglete bekken...jeg vet det er ett BIM treff neste uke, jeg skal selv jobbe kveldsvakt så får være med neste gang istedet;)

kan jeg spørre hva dere jobber\ studerer;)?jeg bor i oslo men vi skal bygge hus i lier i august ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i klesbutikk :) Tenkte meg tilbake på skolebenken når lilletass begynner i barnehage. Tenkte å studere for å bli førskolelærer/grunnskolelærer!

Lier er fint! Der leide jeg og samboeren min i 2 og et halvt år før vi flyttet til Røyken. Hvor i lier skal dere bygge? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aha da er du jo ganske godt kjent ;) stedet heter stoppenkollen, helt nytt område som skal bygges ut. Rett ved st halvard hallen hvis det er kjent? ;)

blir veldig spennende, siste innspurt nå med valg av kjøkken og bad;)

Røyken er vel ikke så langt unna det heller ;) er formen bra hos deg om dagen da?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider