Gå til innhold

Stelle kommoder fra Ikea?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaring med de typene stelle kommoder de har på ikea? Er det grei kvalitet og funksjonalitet på de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt en vanlig kommode på ikea, den heter trondheim tror jeg :) Og så har eg bare en vanlig stellematte oppå, kjøpt på barnas hus :)

Skrevet

Vi har en type som ligner denne, men som har 3 skuffer under og hylle over

;

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S19842534

Har hatt den siden vi fikk første jenta for 5år siden, så har brukt den til to barn. Jeg synes den er god fordi det er god stelleplass på den og man kan ha alt man trenger i umiddelbar nærhet. Ulempen er at den nå har blitt litt treig i skuffene. Hender den henger seg ol. Vi har valgt å leve med disse feilene, men blir nok å kvitte oss med den etter dette barnet :)

Skrevet

Jeg har den hvite som er i hensvikserien. Valgte den med tanke på retning barnet ligger. Den er fortsatt i bruk til eldstemann som nå er 2 år og 4 mnd. Vi har sånne flettakurver med klær i. Etter man er ferdig å bruke den som stellebord kan man bruke den som bokhylle.

Skrevet

Liker den som heter Leksvik, bortsett fra at jeg kunne ønsket den var hvit.... Det må vel være plass til noen kurver i hyllene under stelleplata?

Skrevet

flypapir:

jeg har også dette stellebordet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...