Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Ikke sånn i en pose fra ett lugubert gatehjørne,men på resept fra lege. Skulle virkelig ønske man kunne få det på resept mot vektproblemer i norge. Da ville jeg kanskje funnet energi til å både vaske huset og trimme:-S
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Jeg anbefaler at du tar det 71 grader nord deltakerne tar: Gerimax Extreme Energy. Fungerer noe helt sinnsykt. Ja, du vil trene og vaske hus hele dagen. Ikke uten grunn at de anbefaler å ta dem om morningen og ikke kvelden.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Bare husk at det meste som virker også har bivirkninger.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Var snakk om at man går ned i vekt av å vaske og rydde hjemme. Så du kan bruke det som inspirasjon til å vaske og samtidig trimme.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 Tenker ofte det samme som deg, HI - kiloene som renner av, opplagt og snakkesalig, glad og full av kreativitet og energi.... Men så husker jeg nedturer, valium for å "lande", hvor totalt loka man blir etter dagesvis uten søvn, hvordan det verker i alle muskler og ledd... Og ikke minst hva det har gjort med psyken min på lang sikt... Jeg har ikke rørt noe som helst på 5 år, men jeg vet ikke om jeg hadde klart å motstå dersom det ble lagt en linje foran meg.... Og til eg som anbefalte Gerimax et eller annet - når man først har prøvd amfetamin, kan ingen naturpreparater sammenliknes, desverre...
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 Amerikanerene får jo amfetamin og efedrin i sine slankepiller. De virker jo. Det er slike jeg ønsker meg i norge og. Med oppsyn fra lege. Og ja,etter den søte kløe kommer den sure svie. Men tror en evnt nedtur blir mindre om jeg følger en resept fremfor selvmedisinering hehe. 12:37- du virker altfor seriøs:-P HI
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #7 Skrevet 28. mars 2011 DU tror rett og slett at når du ført har blitt slank, så greier du og holde deg slank? Er det du mener.:Altså en slags "quick" fix med dop for å komme deg ned i vekt, når du når vekta så kan du bare slutte også er det og BEHOLDE en slank kropp "gulerot nok" til at du greier og oppretteholde det reduserte matinntak og den økte aktivitetsmengde du trenger for å bevare den? Har du tenkt på at da du hadde en slank kropp, var det ikke nok til å holde seg slank...Den slanke kroppen HADDE du en gang, du ødela den..Hvorfor tror du at du ikke gjør samme feil igjen? Hva er galt med og bruke TID på og gå ned i vekt..Legge om livsstilen gradvis og la hver livsstilsendring gi en liten, men varig vektnedgang? Jeg brukte 3 år på 17kilo.....Og jeg har holvdt den vekta 5 år nå....Med en graviditet inni der.....3 år av mitt liv var NADA, mot og gå ned 17kilo på 3-4 ånder, nyte det i etpar måneder og være like stor som før innen et år eller to etterpå..SOm nok vil være resultat av slank med piller..... De aller, aller fleste som har en varig vektnedgang har gjort det "the hard way".......Det er faktisk mange som har mageoperasjon osm legger på seg igjen..Etter 7 år var tilbakefallet VELDIG høyt...Husker det ikke i hodet, men tror over 50% hadde gått opp og var sykelig overvektig igjen da.......Og folk på pulver og piller har vel knapt sjans til å vedlikeholde en vektnedgang........ Sorry, men det er fakta..Alt de gjør i AMerika er ikke særlig lurt..Og pisse på seg for å holde varmen er kortvarig glede, på samme måte er det og dope seg slank (med eller uten legeoppsyn)...
TrueHæppiness Skrevet 28. mars 2011 #8 Skrevet 28. mars 2011 Tror jeg hadde holdt meg unna alt, eller vet! Disse slankepillene er forbundet med aryrmier, og bør på ingen måte brukes uten tilsyn av lege. Så jeg støtter "the hard way" med livstilsendring.. Og når det kommer til husarbeid..så ønsker jeg meg hushjelp:)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #9 Skrevet 28. mars 2011 Selvsagt ønsker jeg meg en quick fix.Jeg drømmer om den! Og bare innrøm det- det gjør dere og;-) Men når jeg er seriøs,så er jeg helt enig med dere over. Bortsett fra 13:19. Jeg har nemlig aldri hatt en slamk kropp jeg har ødlagt. Jeg har alltid vært overvektig. Så bare fordi du er flink så trenger du ikke å gni det inn. Innlegget er ironisk,jeg mener det ikke seriøst. Men gud hvor greit det kunne ha vært:-P HI
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #10 Skrevet 28. mars 2011 Vet ikke hvordan det er med HI, men jeg har selv kommet til et sted hvor jeg ikke orker mye mer av overvekten. Er gått runder med depresjon og har slitet før med spiseforstyrrelser. Har blitt så stor og har leddproblemer så at hele kroppen verker i flere dager om jeg bare gå meg en tur. Hvis jeg prøve "å trene" er det så stor belastning på kroppen at jeg er nesten sengeliggende i 2-3 dager etterpå. Trenger en kickstart for å ta av noen kilo så at jeg kan få energi og motivasjon for å fortsette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå