Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Hvorfor er datoen på kontantstøtten blitt forandret?? Utbetaling var jo, til min konto i hvertfall den 28 i hver mnd, men nå er utbetalingen 31..hvorfor det?? Har allerede hatt 7 kroner før helgen å leve for. Nå må jeg vente enda lengere..To dager er fryktelig lenge, da man ikke har penger og lite med mat. Sørens også..
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 http://www.nav.no/Om+NAV/Satser+og+datoer/Utbetalingsdatoer+%282011%29
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Har nett sjekket det inne på Nav sine sider, og der står utbetalingen til å være den 31, sammen med barnetrygden..
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #7 Skrevet 28. mars 2011 Jeg er inne på mine egne side på Nav. nav.no/dine utbetalinger. Tror ikke jeg sender den linken nei, private opplysninger. Hva som står på deres side, det vet jeg ikke..Men, der står min utbetalinger å være den 31. Det syns jeg var fryktelig sent, da jeg alltid har fått kontantstøtten den 28.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå