Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter x antall timer og dager her inne har jeg funnet ut noe: jeg gidder ikke mer! Det eneste jeg får ut av det er å bli en usikker mor og en irritert faen. Og helt ærlig, jeg har nok av ting som kan irritere meg i hverdagen.

Har nok blitt litt hekta, så derfor sletter jeg profilen, pakker niste og tar med meg datteren ut i solskinnet.

Ha en flott dag alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri sett deg her inne, men uansett; Lykke til!

Jeg sitter å venter på at lillegull skal våkne, så skal vi ut å leke i sandkassa! Herlig med vår!

Skrevet

Er vi så anonyme her inne???

Her er det ei som takker for seg, og ingen (bortsett fra meg) ønsker henne lykke til, eller noe.............

Ikke kritikk dette, men bare litt undring.... Er alle så anonyme? Og om man står fram med nick og takke for seg, er det ikke noen som tenker noe om det?

Hmmmmmmmm

Rar verden vi lever i, denne dibverdnen!

Skrevet

HI er ikke første, og garantert ikke siste, som takker for seg her inne. Slike "avskjeder" kommer med jevne mellomrom.

Skrevet

Det er jo litt unaturlig å ha en stor avskjedståhei når man ikke aner hvem vedkommende er vel?

Skrevet

Dem som vil slutte å dibbe mer, hvorfor skriver de alltid en avskjedsgreie? Er det ikke bare å slette profilen og gå videre med livet? Hvorfor må en akkurat skrive en avskjedshilse?

Bare lurer.

Skrevet

Buhuuuu, nei, så trist! Du må ikke forlate oss nå! Åsså på dette tidspunktet da, du kunne i det minste ha ventet noen måneder. Du vil bli dypt savnet....hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...