Gå til innhold

Trøtt og lei, litt klaging...


Zuri

Anbefalte innlegg

Sitter her og syns synd på meg selv:-( Er førstegangsfødende, og hadde termin igår - men uten noen som helst antydning til at fødselen kan nærme seg. Kjenner at jeg har behov for å klage litt, føler meg som en diger sakkosekk som bare sitter og venter på at noe skal skje. Har gått opp nærmere 30kg i svangerskapet, og har enorme mengder vann i kroppen. Føler meg alt annet enn delikat, for å si det sånn. Så har verken lyst til å gå ut for å hente posten eller for å lufte meg, har angst for å støte på naboer og kjentfolk. HAr et kontinuerlig mas på telefon fra familie og venner om "har du født nå?" og "hvordan går det, begynner fødselen snart?". Jeg blir bare mer og mer deprimert for hver gang jeg skuffet må konstatere at "Nei, her er det ingenting på gang..".

Føler meg rett og slett mislykket, som om jeg ikke mestrer dette, ikke er god nok. Opplever det litt som om alle andre synes det er de "flinke og vellykkede" som føder før termin.... Sorry all denne sutringen, men trenger å få det ut. Er det noen andre som kjenner seg igjen, eller som har noen gode råd? (og ja, jeg har prøvd ALLE triksa for å få fortgang på fødsel, men uten hell...) Vet innerst inne at jeg bare må smøre meg med tålmodighet, men,,,,, SUKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei zuri.... Jeg er også på overtid....5 dager over termin i dag og er kjempe utålmodig....vi får krysse fingrene for at det skjer noe rett rundt hjørnet....jeg går ikke og tenker på annet enn fødsel...he....masse lykke til.... Skal sende litt happy støv til deg...klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er bra med dere, og at ventetiden har gått litt fortere.

Hadde termin 26 selv, og det er ikke antydning til at noe skjer her. Skal på ullevål og få satt inn en slags ballong i morgen tidlig, så skal visst fødselen være igang i løpet av 24 timer. Men gikk 10 dager over sist, så jeg forstår absolutt hvordan dere har det.

Lykke til! Jeg vet at vesla er ute på fredag!!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt satt igang 2 ganger med ballongkateter. Endeleg har dei begynt med det på Ullevål og. :) Skal ha god effekt. Men, kan jo hende du må av modningspiller og. Det kan gå nokre dager. Ballongen skal sitte inne i 24 timer, eller heilt til den detter ut av seg sjølv. Fekk satt inn fredag og fødte ikkje før søndag. :) Forrige gang gjekk det 1 dag meir. Men, for din del, så håper eg at ho er ute på fredagen. :)

 

Har vel eigentleg gått over med mine alle 3. Men, sistemann som kom no 6. mars fekk ikkje vere så altfor lenge inni. Med litt pannepine tok me turen til KK 1 dag etter termin som var 2.mars. Og da fekk eg ikkje kome ut igjen før det heile var over. Og det var eg glad for. Eg ville ikkje gå noko særleg med overtid. :)

 

Lykke til alle som har termin i mars og enno ikkje har født. Så får ein håpe at det kanskje blir marsbarn allikevel. Kven veit? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, idag gikk vannet mitt iallefall... Har vært inne til kontroll nå, men ble sendt hjem igjen siden jeg ikke hadde rier.. Så nå går jeg her og venter da:-) Endelig skjer det noe, det føles nå iallefall godt! Dersom riene ikke kommer igang av seg selv, blir jeg satt igang imorgen tidlig. Så mulig det blir april-jente på meg også, gitt;-) Lykke til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...