Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Jeg googlet noe, og kom da inn på denne siden. Jeg ble sittende litt å lese på dette forumet. Og fant etterhvert ut at jeg måtte opprette meg en bruker. For herre min hatt!!!!!! Har dere ikke andre ting å finne på, enn å sitte her å kritisere hverandre? Oooh mannen sitter mye på pc!! Men hva gjør jeg da? Å, nei stemmer det. Er annerledes det.. Skjerp dere damer, og bruk litt tid med ungene deres i stedet for!! Det er nok mange tjukke, deprimerte, mindre pene og ufordragelige husmødre her inne! Dette ble et 5 min medlemsskap... Takk for meg!!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Velkommen til bak fasaden. Slik kvinner EGENTLIG er :-)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Hva har utseendet med grad av dårlig oppførsel å gjøre? Beklager, men dette innlegget var mindre intelligent. For ikke å snakke om at du faktisk tok deg tid til å lage en bruker for å øse ut av deg dette meningsløse sludderet. Det er litt skremmende faktisk.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Jeg har fri far jobben, er slank og ungene er store nok til å leke ute alene:) Men ellers takk for at du var så bekymret for meg:) Ikke mange som ville ha brukt så dyrebar tid på så lite....
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 Jeg tror faktisk at det kan ha mye med oppførsel å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #6 Skrevet 28. mars 2011 Kan du begrunne dette med noe? Fo ellers er jo stereotypen at de vellykkede og pene er usmakelige og nedlatende, sånn i popkulturen. Med andre ord temmelig omvendt av det HI sier.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #7 Skrevet 28. mars 2011 Hva er dette for noe fjas da? Jeg jobber turnus, skal på jobb om noen timer, ungene er i barnehagen, mannen er på jobb::::::::::::: Hvorfor kan jeg ikke sitte her å skravle med folk? Må jeg være feit og stygg av den grunn? Du derimot, kjære Hi, er sånne mennesker vi IKKE liker her inne! Frekk fordomsfull Fordømmende Skam deg, Hi
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #9 Skrevet 28. mars 2011 HAHAHA! Særlig at du gadd å opprette en bruker i ens ærend for å skrive dette innlegget. Du har nok vært her inne lenge, du HI
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #10 Skrevet 28. mars 2011 Ja, HI! Skam deg! La oss feite, lavtlønnede, egoistiske,trege damer sitte her inne i fred. Jepp!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #11 Skrevet 28. mars 2011 Eller vent litt....skal bare sjekke kontoen min...lønnen min er kommet inn! Jippi! der står det ikke mindre enn 80000! Blanke deilige tusenlapper! Lavtlønnet? I dont think sooo!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #12 Skrevet 28. mars 2011 Hehehehe HI er sikkert en sjuk idiot som føler seg truffet av en del innlegg her inne. Sikkert en utro mann eller noe, som må utagere litt fordi han tror innleggene handler om ham Hahaha
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #13 Skrevet 28. mars 2011 Ha, ha, ha! Og DU kritiserer ingen, HI?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå