Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Skal ha en vennegjeng på middag, så trenger tips til en god dessert som jeg kan teste ut før helgen. Noen gode tips?
tingeling87 Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Jeg liker godt tilslørte bondepiker. Veldig lett å lage. http://www.tine.no/7064.cms Eller hjemmelaget daim-is http://snakk.klikk.no/Oppskrift/Daim-iskake/11332254?ReturnUrl=%3FSearch%3Ddo
jordbærsjokolade Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Jeg er veldig glad i søte desserter med krem og sånn:) Feks banoffee pie : http://www.kakemonsen.no/sider/vis.asp?id=1798 Helt nyyydelig. Eller Trifle : http://www.divinedinnerparty.com/mother-day-recipe-dessert.html. I denne oppskriften bruker de sjokoladepudding, jeg byttet den ut med sjokolademousse...mmmm med daimkuler. Eller eaton mess :http://www.foodnetwork.com/recipes/nigella-lawson/eton-mess-recipe/index.html. Du trenger ikke granateple altså, men om du har er det vel griet å ha i:) Marengs og krem er helt nydelig sammen med friske bær!
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 Eller du kan lage en deilig fruktsalat med råkrem i! http://www.tine.no/7252.cms
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå