Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Arbeidsgiver kan ikke tilrettelegge i den grad jeg trenger det. Jeg kan jobbe mellom 0830 og 16. Jeg har søkt endel kontor-stillinger som sykepleier, men uten videreutdanning kommer jeg ingen vei. Det er mellom 30 og 60 personer som søker per stilling.... Hva kan jeg da jobbe med og som jeg ikke er overkvalifisert til (får nemlig ikke de jobbene heller pga lang utdanning)? Eller hvilken gratis videreutdanning vil lønne seg?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Denne er lei.. Det er fryktelig vanskelig å få dagjobb som sykepleier, da må man ha laaang erfaring (som er relevant til jobben) og helst videreutdannelse.. Helsesøster, leder, operasjonssykepleier på dagavdeling eller poliklinikk er vel noen av de få alternativene man har og disse jobbene er det få av og de er ettertraktet.... Jeg søkte dagjobber pga lignende problem (har dog mann men pga hans sykdom kunne ikke han i en lengre periode hente/levere i barnehage eller ta ansvar på kveld, natt og helg..) og selv med 10 års erfaring og påbegynt videreutdanning i ledelse hadde jeg ikke sjans til å få noe jobb.. Og jeg har søkt på maaange jobber.. Endte opp med å jobbe natt i deltidsstilling og måtte ha hjelp fra svigers for å få nettene og helgene til å gå i hop (svigermor overnattet i ukene, og i helgene passet de barnet på dagtid sammen med pappaen)... Veldig vanskelig situasjon du er i, har ingen gode råd - det eneste hadde vært å tatt helsesøster videreutdanning men problemet med det er å få jobb etterpå, det er få jobber som er tilgjengelig og vanskelig å få fulltidsstilling..
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Jaja, takk for svar hvertfall. Får kanskje barnevakt en gang i uken, men det er ikke nok. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå