Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #1 Skrevet 28. mars 2011 Jobber som avlastningshjem for bufetat og lurer på hvordan de regner ut lønn ? Er det fra den 1 i mnd eller fra den 10 i mnd? Hadde jenta på avlastning18-20 feb og det fikk jeg ikke noe lønn for i mars
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Besøkshjem og avlastningshjem er to forskjellige ting med forskjellige økonomiske føringer.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 det vet jeg,når vi startet i des så var vi besøkshjem og fra slutten av feb. så ble vi avlastningshjem. Det jeg lurte på er jo fra når i mnd de regner ut lønn
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Hva er forskjellen på avlastingshjem og besøkshjem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå