Gå til innhold

besøkshjem/avlastningshjem


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber som avlastningshjem for bufetat og lurer på hvordan de regner ut lønn ? Er det fra den 1 i mnd eller fra den 10 i mnd? Hadde jenta på avlastning18-20 feb og det fikk jeg ikke noe lønn for i mars

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Besøkshjem og avlastningshjem er to forskjellige ting med forskjellige økonomiske føringer.

Skrevet

det vet jeg,når vi startet i des så var vi besøkshjem og fra slutten av feb. så ble vi avlastningshjem. Det jeg lurte på er jo fra når i mnd de regner ut lønn

Skrevet

Hva er forskjellen på avlastingshjem og besøkshjem?

Skrevet

Ingen som vet ???

 

 

 

 

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...