Gå til innhold

OI! Er slimproppen nødvendigvis blodig? Please svare....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk nettopp en slimklatt i trusa..men den var helt hvit da...

Var det bare utflod, eller kan det ha vært proppen?

Er i uke 36....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en bitte liten dråpe blod når proppen min gikk. Du får følge med og se hvordan det går nå utover, men er du veldig urolig så kan du ringe helsestasjonen.

Skrevet

Kan fint bare være slim/utflod. Slimproppen inneholder blodspor. Hadde selv slimklump i trusa to ganger før uke 20 og jm ba meg ikke bekymre meg.

Skrevet

Ja det ka jo bare være utflod da..

Men jeg har hatt tyntflytende utflod hele svangerskapet.. først nå nettopp kom det en slimklump. (ikke blodig). Derfor reagerte jeg litt.

Skrevet

Slimproppen trenger IKKE å inneholde blod/blodspor. Det kommer helt ann på om det driver å åpner seg eller ikke.

Skrevet

Slimproppen byttes ut lit etter litt i løpet av svangerskapet, så mest sannsynlig var det bare en liten bit som har løsnet.. :)

Hadde det sånn jeg også i graviditeten, men da slimproppen til slutt gikk, 13 dager på overtid, så var det ingen tvil om at dette var slimproppen! :)

Skrevet

Slimproppen min var uten blod, og den var mest som masse hvit uflod som kom på en gang, og kanskje litt mer slimete enn ellers.

Jeg fødte 17 dager før trermin, men jeg hadde rier før slimproppen gikk, men jeg bare skjønte ikke at det var det. Hadde jo bare menssmerter som jeg hadde hatt mange ganger i løpet av svangerskapet.

Skrevet

Slimproppen min gikk i flere omganger (ble byttet ut eller hva det er som skjer). Slimproppen min var ikke hvit, den var helt blank og superklebrig. 4 dager før riene begynte kom det slimpropp med blod i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...