Gå til innhold

Er dere slitne?


1+1=2 :)

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med dere jenter, er dere og veldig sliten for tiden?

Har en sønn på 13 mnd i tillegg og så begynner bekken plagene å komme. Har jobbet 100% til no, men no kjenner jeg det blir for mye. Skal høre med legen i dag hva hun anbefaller å gjøre. I forige svangerskap jobbet jeg 100% til 6 mnd, da reduserte jeg til 60%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm.Synes heller jeg har fått mye mer energi i det siste,hehe.Men nå har jeg kun meg selv å tenke på siden det er førstemann som kommer til sommeren.I tillegg er jeg student og permittert fra jobb så står jo ganske fritt til å ta ting i mitt tempo:)

Eller kanskje det bare er sola og våren som piffer opp humør tiltakslysten her;)

 

Uansett,god bedring-håper formen tar seg opp eller at du får bedre tilrettelegging på jobb:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde veldig mye energi for noen uker siden men puttselig var det bom stopp og no når bekkenet begynte å verke og så ble jeg fort sliten. Håper det bare er for en liten periode at energien kommer tilbake=) Takk for det=) Masse lykke til videre med deg og=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er også helt umenskelig sliten. Det er vanskelig å forklare for andre synes jeg - og inse det sjelv - er så ulikt meg å va så sliten at jeg faktisk ikke orker saker å ting..

Jeg var sykemeldt en uke for to uker siden for å komme meg, og det tok faktiskt nesten en hel uke å få noe energi tilbake. Har en jente på 5 fra før, så hun klarer jo mye selv, men jeg merker stor forskjell fra sist, da jeg bare hadde meg selv å tenke på. Da hadde jeg en veldig fin 2. trimester, men det lyser med sitt fravær denne gangen. ;)

 

For to dager siden fikk jeg en virkelig tankestiller. Mitt i natten voknet jeg med vonde rier. Blev så redd og trodde alt var over, men de gav seg etterhvert som tur var. På føden sier de nå att jeg virkelig MÅ ta det mer med ro - at kroppen helt tydelig sagt ifra at dette orker den ikke.

 

Så imorgen blir det å be om sykemelding frem til påske - nå er det barnet som kommer i første hånd.

Ville bare si hvor viktig det er å ta det med ro når man er sliten, så bare sykemeld deg hvis du ikke orker, er mitt tips.. :)

Masse masse energitanker til deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke av den personen som syter mest, vil helst klare det meste og helst gjøre alt selv, men merker jo godt no at det går ikke lengre.

Det er veldig viktig å tenke på ungen og ja det er helt sikkert, det er veldig bra riene roet seg, du må bare ta det med ro framover så går nok alt ting bra=)

 

Jeg er no blitt sykemeldt 50% i 2 uker framover så får vi se hvordan det går etter det. Masse lykke til videre=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...