Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Jenta mi fylte tre mnd. nå. Har følt meg litt uggen og rar i det siste, ikke fått mensen. Tok gravididetstest og den vêr positiv! =0 hjeeelp!!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 hihihi Lykke til som 2barns mor Det blir slitsomt, men utrolig koselig <3 tenker jeg
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 "Vêr"? Det passer seg kanskje ikke helt å si gratulerer...? Men tenk så flott for ungene når de blir eldre! Det er 17 mnd mellom meg og søsteren min, og jeg syns det har vært udelt positivt å være så tett. Jeg har alltid en bestevenn, og når vi var yngre hadde vi alltid noen å leke med Herlig!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 Klarer ikke helt og tro på det enda. Får dra til legen og bli undersøkt tror jeg. Men takk for gratulasjoner=p
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 27. mars 2011 #5 Skrevet 27. mars 2011 oi, gratulerer! Har selv tre tette barn, 13 og 15 mdr mellom dem, og de har i alle fall utrolig mye glede av hverandre!! Lykke til:-)
Ranveig R Skrevet 27. mars 2011 #6 Skrevet 27. mars 2011 Vel, eggløysing kjem jo alltid før mens, så det er jo ein mulighet. Men kanskje ikkje så vanleg å vere fruktbar så kort tid etter fødsel? Eg kjenner for øvrig eit søskenpar som er fødd hhv. 17. juni '05 og 4. mai '06, så det kan gå fort i svingane av og til ) Du får ta deg ein tur til legen for å få bekrefta graviditeten. Lykke til, eg er sikker på at dette går kjempebra!
GeneralSpringSkalle Skrevet 27. mars 2011 #7 Skrevet 27. mars 2011 Min søster og meg er det under ett år imellom. Vi har alltid hatt et supert vennskap. (Selv om hun tjuvlånte den kule brune cordfløyelsjakka mi med saueullfor i en gang på 8o-tallet. høh!) Min mor sier det var slitsomt helt i starten, men supert etterhvert, da vi underholdt hverandre. Hos oss var det to skjeer grøt til babyen, og ei kjapp ei til meg som hang å sikla ved siden av. Gratulerer Blir nok både svette og lykke dette.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #8 Skrevet 28. mars 2011 oisann Gratulerer, har tre søskenbarn, er 11 mnd mellom 1 og 2, og 13 mnd mellom 2 og 3 Tante sier det var slitsomt en periode, la seg selv når ungene var i seng på kvelden, men vips var alle store og ut av redet samtidig Lykke til , barn er en glede uansett.. Man angrer aldri på at man har fått for mange, men man kan alltid angre om man tar en bort var det en venninne av meg som sa, når hun ble gravid med nummer 4, når 3 mann var ca 3 mnd!!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #9 Skrevet 28. mars 2011 Vel... jeg kjenner et søskenpar som nesten nøyaktig har en aldersforskjell på 1 år. Det er bare snakk om uker. Så det er fullt mulig. Men ja, jeg hadde fått hetta jeg også! Men så kan det jo være en hormonubalanse også som gjør at det slår ut som positivt, så ikke ta gleden/sorgen på forskudd. Gratulerer ihvertfall, sånn inntil det motsatte evt. er bevist :-)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #10 Skrevet 28. mars 2011 Det er nok fullt mogleg... Har to tantebarn med 13 mnd mellom. Dei har vore bestevener omtrent frå minste vart fødd. Det vert nok travelt ein periode, men veldig kjekt for ungane.
-Rime- Skrevet 28. mars 2011 #12 Skrevet 28. mars 2011 Sikkert ikke helt hva du tengte deg, men så gøy lykke til hos legen.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #14 Skrevet 28. mars 2011 er 11 mnd mellom mine minste, det var slitsomt og er slitsomt, og de to her er ikke så gode venner...vet ikke om det er fordi de er en av hvert kjønn eller hva det er . minsten er som regel alene mens de to eldste leker seg sammen så nå er nr.4 på vei, får håpe de blir gode leke kamerater da=)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #15 Skrevet 28. mars 2011 Var hos legen idag. Er gravid gitt! Legen lo av meg=p det går bra dette:) det blir nok tøft, men veldig koselig. En ting gjenstår nå... Å det er og si det til samboeren! Hihi.. Ville ikke si noe før jeg var heelt sikker. Vet ikke åssen jeg skal si det jeg. Huff;) hi
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #16 Skrevet 28. mars 2011 Venninna mi fikk ei jente i fjor i mai og skal ha ny baby i juni i år, så ja, det er fullt mulig :-)
May-juli07+mai09 Skrevet 28. mars 2011 #17 Skrevet 28. mars 2011 Gratulerer igjen Lykke til med å levere nyheten til sambo
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #19 Skrevet 29. mars 2011 Jeg kunne ha hatt to 2010 barn. Minsten ble født februar, og jeg ble gravid mnd etter. Mistet dessverre i Uke 13 :-( Og har enda ikke blitt gravid siden. Hele syklusen er helt på styr :-( Men lykke til deg ;-) Gratulerer så masse :-D
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2011 #20 Skrevet 29. mars 2011 Jeg merker jeg er litt små sjalu på deg Har lyst på et barn til, men vannsklig når man ikke har sex. Gratulerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå