Gjest Ms. Muffins Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Jeg hadde styrtfødsel sist, som varte i to timer fra første ri, til jenta var ute. Denne gangen bor jeg et stykke unna sykehuset, og hører flere sier at fødsel nr. to tar kortere tid enn med nr. èn. Derfor lurer jeg på om JM kan sjekke åpning i uke 36? Merket jo ingenting sist, og våknet med sterke rier, helt plutselig. Hadde vært kjekt å få en "ca.evaluering" om hvordan det står til der nede. Spesielt siden jeg har hatt mye vonde kynnere og murringer siste to ukene. Fødte forresten i uke 38 sist.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Det gjør hun sikkert hvis du spør! Så lenge du ikke har altfor høyt blodtrykk!
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Vet ikke om det har så mye for seg å sjekke åpning, egentlig. Flergangsfødende kan gå med åpning i flere uker før det skjer noe og hos noen kan ting forandre seg fra ingen åpning til fødsel ila timer. Men du kan jo spørre, så kan hun komme med noen råd/innspill. Skjønner jo at du er litt stresset! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå