Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 gutten min fikk omgangssyken onsdag kveld, og jeg og minsten de to følgende dagene, har ikke vært ute blandt folk på denne tiden. Plutselig nå ikveld så kastet guttungen opp igjen.... ER det virkelig mulig......? tøff helg dette ja Han har ikke hatt all verdens matlyst om det har noe å si, siden onsdagen, så har ikke spist så mye som han pleier....
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Mulig at dere andre smittet han igjen, det er meget mulig å bli smittet av samme greia flere ganger - i motsetning til influensa feks. Pass ekstra på håndhygienen og egne håndduker til de som er syke...
Gjest Tale30 Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 Det har gått en omgangssyke på barnehagen vår nå, hvor de fleste har hatt samme sykdomsforløp: Syk med oppkast en dag, neste dag med bare diare, en dag med god form og oppkast igjen med diare et par dager etter den gode dagen. Jenta vår fikk det natt til lørdag, og var tilbake på barnehage torsdag. Vi voksne fikk det ikke.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 Takk for svar.... Vært flink med håndhygienen disse dagene, og håndduker i fleng på alle mann.... Var endelig i form igjen til å gjøre unna litt vasking av de idag, samt vasket nøye rommene vi har oppholdt oss i, så kom dette.... Han har bare kastet opp to ganger enda, og håper det er det.... vil ikke enda en gang dette her nei
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #5 Skrevet 27. mars 2011 Uffda.... høres slitsomt ut.... Håper det ikke er den samme som går her da. Vet om de som har hatt det både 3 og 4 ganger nå, men vet ikke helt forløpet.... men vi her hjemme fikk vi det begge ender og det var over iløpet av noen timer med de små, litt lengere med meg. De har hatt litt diare dagen etter, men det har jeg sluppet unna.... Men den var kraftig kost for kroppen, jeg holdt på å besvime flere ganger iløpet av de timene det pågikk.... Rene epidemien her jeg bor virker det som
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå