Sessan <3 apriljente Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Sikkert mange som har akkurat det samme problemet hva syntes dere om navnet Isabelle? Syntes dere det er et veldig vanlig navn? Er et lite sånt prinsesseklang over det syntes jeg, skikkelig jentete iallefall. Hehe. Eller syntes dere Liana er finere? Ikke lett dette
Malinemor Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Av de to navenen liker jeg Isabelle best. Enda bedre liker jeg Isabella
Sessan <3 apriljente Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2011 ja veldig fint med Isabella også, men sambo syntes det var litt tungt å si, hehe! Syntes dere det passer bra sammen med navnet til sønnen vår også? Han heter Sander Så da hadde det blitt Sander og Isabelle
Babyønske �� Skrevet 27. mars 2011 #5 Skrevet 27. mars 2011 Man MÅ jo ikke ha navnet klart på forhånd. Ha noen alternativer klar, vent til jenta er født og så se hvilket navn som passer. Når vi ventet førstemann, gutt, slet vi med å finne navn. Så vi hadde noen få alternativer, men han var bare ikke noen av de navnene nå vi fikk sett han. Så vi måtte begynne å tenke igjen. Bestemte oss ikke helt før han var over 2 mnd :-p. Endte med at vi valgte et navn som min søster foreslo, som vi ikke hadde tenkt på selv, og vi angrer ikke på det valget. Denne gang har vi også noen få alternativer klare, men ingenting bestemt før vi får sett henne.
Sessan <3 apriljente Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2011 Vi prøver å finne noen alternativer vi også, men er ikke så mange vi har funnet enda. Så vi har bestemt at vi skal se baby først for man vet ikke om det passer 100% som du sier. Er virkelig ikke lett dette med navn altså
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 27. mars 2011 #8 Skrevet 27. mars 2011 sliter selv med å finne navn,mest pga mannen avviser alle mine fine forslag:/,men vi skal nok bli enige om ett til slutt:) å håper kanskje man blir litt klokere når hun er kommet til verden men syns isabelle er ett nydeli navn,det heter tanteungen min
Sessan <3 apriljente Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #9 Skrevet 27. mars 2011 Hehe, er ikke alltid like lett med de mennene våre, hehe! Det er jo ikke bare bare å finne et navn som begge skal like kjempegodt. Her i huset så er det bare jeg som har kommet med forslag, har spurt og spurt om han vet om noen navn, men det eneste ene han har kommet med heter barnet til venninna mi
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 28. mars 2011 #10 Skrevet 28. mars 2011 Tenker dere å uttale det Isabell med stum e eller Isabell-e? Hvis det første hadde jeg kuttet e'en for at hun ikke stadig skal måtte di "Isabell med e på slutten!". Hvis det andre syns jeg faktisk Isabell-a faller lettere og mer naturlig å si enn Isabell-e... Men det er nå bare meg! Ellers syns jeg både Isabell og Isabella passer med Sander - blir en fin kombo!!! Lykke til med valget! Vi har vårt klart og har hatt det siden før UL! For oss har det vært viktig å ha et navn til henne under svangerskapet! Nå hun kommer er hun allerede blitt navnet sitt! Hadde det sånn med sønnen vår Noah også og han passet det som hånd i hanske - sannsynligvis fordi vi hadde forelsket oss slik i det!!! Så det er ikke nødvendig å se barnet for å se om det "passe"!
Sessan <3 apriljente Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #11 Skrevet 28. mars 2011 Hadde tenkt Isabelle med stum -e, men er som du sier at da må hun sikkert alltid si at det skrives med e. Ja det blir en fin kombo, hehe Noah er et nydelig navn har sikkert funnet noe som passer godt med det navnet dere også? Vi fant ut at Sander skulle hete Sander ca 3 uker før termin, og husker at det var så godt når alle spurte at han hadde et navn, og han kan heller ikke hete noe annet. Tusen takk Nå er det iallefall ikke lenge før noen av babyene våre kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå