Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Var litt press.. Og fyren mente vi VAR sammen.. Jeg har sagt at det ikke går nå.. Siden det ikke er lenge siden det var brudd mellom meg og mannen.. Nå er fyren lei seg, og skriver på meldinger at jeg kommer til å få dårlig rykte på meg og mye annet.. Jeg har såra han, i følge han. Men hvorfor har jeg dårlig samvittighet?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Dårlig rykte? Fordi du ikke vil hoppe rett i et nytt forhold etter et annet? Nå har jeg hørt det og... Pass deg for han fyren der, han høres ikke helt stødig ut.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 Det der er en sosiopat(psykopat), så bare drit i ham. Pass godt på deg selv her, for han der er farlig å involvere seg litt i.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 Ja, fyren har likt meg i et år nå. Jeg har vært i et forhold den tiden og aldri hatt noen slags følelser før fyren. Nå når jeg endelig er singel så føler vel han at han hadde all slags frihet.. Sa ifra at jeg ikke var klar til noen som helst nå, fikk tilbake at jeg MÅTTE tvinge meg selv til å være klar. Jeg vil ikke tvinge meg til noe som helst, når jeg selv ikke er klar eller syns det er riktig. Jeg vil ikke være ulykkelig pågrunn av det. Men det skjønner tydeligvis ikke han. Idiotiske er at jeg og han møtes 3 dager i uka uansett om jeg vil eller ikke - Jobb. Må legge til at det frister å være hjemme fra jobb i morgen.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #5 Skrevet 27. mars 2011 æsj, han hørtes skummel ut. noe fom for psykiske problemer. hjelp..
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #7 Skrevet 27. mars 2011 Ja, ikke det beste hankjønnet jeg har møtt.. Hi.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #8 Skrevet 27. mars 2011 Du går på jobb i morgen, går rett bort til ham, ser ham rett inn i øynene og sier: "PISS OFF!"
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #10 Skrevet 27. mars 2011 Hva legger du i ordet "press"? Voldtekt eller andre ting med tvang? Hold deg unna ham.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #12 Skrevet 28. mars 2011 Beste rådet er å holde deg unna ham. Hvordan gikk det idag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå