Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Noen andre som er i den situasjonen? Jeg er alenemamma ti et barn og vurderer å ta meg opp et bil lån på 150 000, i tilleg er jeg student som er ferdig til høsten så må sikkert begynne å betale ned studielånet vist ikke jeg skal ta et deltidstudie. Har ikke kommet så langt å søkt meg på jobb enda heller, men bilen jeg har nå er snart 20 år gammel og virkelig på tide å bytte ut mtp trygghet, ikke gidder jeg å koste på den mer heller..måtte ut med 13 000 for å få den eu godkjent sist. Noen som vil dele sin erfaring?? kan man klare det?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Hvorfor kjøpe bil til 150 000 når man kan få en mindre bil til halvparten, som er like ny? En liten billig bil er alt man trenger som alenemor til ett barn. Skal kjøpe meg ny bil jeg også - men gidder ikke bruke mer enn 50-60 000 på den, og jeg har både fast jobb og grei lønn.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Kjøpe bil for 150 000,- med lånte penger når man ikke har jobb er galskap!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Tok opp billån på 80.000 ,har et vikariat(som stadig har blitt forlenget i 1.5 år),har lån på leil. i tillegg, å da var 80.000 på 5 år max jeg fikk.. uten noe jobb ville jeg aldri tatt opp lån nei,du vil vel neppe få heller.. Fall for all del ikke for fristelsen til å ta opp forbrukslån,det er skyhøye renter.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #5 Skrevet 23. april 2011 Lånet har banken allerede sagt at jeg får..jeg bor ikke i storby så jeg leier en leilighet på 80 kvadrat for 4000,-, har ikke kjøpt leilieghet siden jeg ikke vet hvor vi skal bo enda. Har fått tilbud om sommerjobb der de skal lyse ut stillinger til høsten, var der også i praksisperioden min og har fått tilbakemelding på at de gjerne vil ha meg der og at jeg må søke til høsten siden jeg blir ferdig med bacheloren min til våren. Var bare et spørsmål om man vil få problem med å betale lånet. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå