Gå til innhold

hahaha ang taushetplikt


Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg jobber med trodde at hun ikke hadde lov å si til noen hvor eller hva hun jobbet som..Så herlig. Vennene hennes må jo tro hun er hemmlig agent eller noe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg også vært borti. En som ikke kunne si hvilken skole hun jobbet på (lærer)

Skrevet

Nå vet ikke jeg om vedkommende hadde selvironi og lo av seg selv, men hvis ikke så er det litt slemt å legge ut denne opplysningen på nett for det er jo lett å kjenne seg igjen i om vedkommende leser eller hører dette.

Vi har vel alle hatt missforståelser om ting som "alle" andre mener er opplagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...