Gå til innhold

Vognteppe vs. regnbeskyttelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle som har fulgt med på BIM-debatten noe tid har lært at å dekke til vognåpningen med et teppe er den største synden som finnes. Selv hadde jeg, som barnløs, ikke tenkt noe særlig på det før jeg begynte å lese her inne, men jeg ser jo logikken og problemet. Så da legger jeg plutselig veldig merke til dette. En annen ting jeg har lagt merke til nå i vinterhalvåret er alle de som dekker til hele vogna med regnbeskyttelse av plast. Jeg titter og titter og ser ingen lufteåpning. For meg ser dette verre ut enn et teppe: i teppet så er det ihvertfall en sjanse for at det siver litt luft inn, men med slike regnbeskyttelser kan det da ikke komme noe luft inn? Så da lurer jeg, kjære BIM-guruer: Er ikke dette et problem? Hvorfor er det ingen som roper høyt om plastregnbeskyttelser her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er helt forferdelig. Jeg vet at Qinny har trekt tilbake et regntrekk fra markedet etter et krybbedødtilfelle.

Skjønner ikke at folk kan bruke hodet. Kan da ikke være så vanskelig å forstå at det blir dårlig luft med tildekket kalesje.

Skrevet

Jeg bruker regntrekk som både har stort luftehull og glidelås på begge sider slik at man kan lage full åpning.

Skrevet

På OTH vogna mi er det glidlås hele veien...(på sportsvogna)

Mn det er litt lufting oppe da....

bruker ikke det trekket så mye nei!

Skrevet

Helt enig. Kastet derfor plastrekket som fulgte med tvillingvognen. Det dugget jo inni der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...