Gå til innhold

Næmmen stakkar lille gutt..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lukter vondt! Slikt går ikke ann!

Skrevet

Huff- ja stakkars!

Leste akkurat om det.

Men selv om jeg får vondt av å høre om dette, så må jeg si at jeg skjønner at det er mulig..

Har selv en gutt på snart 3 år og det er utrolig hvor mye han klarer å finne på om jeg snur ryggen til 1 minutt!

Håper de finner gutten i god behold!

Skrevet

Uff.... Små barn er så utrolig raske! Har vondt av gutten, men også av faren!

Håper isbilen klarer å "lokke han fram"!

Skrevet

jeg har en villbass på 2,5 år. jeg må bruke bånd på han. ellers kunne vi fort ha havnet i en slik situasjon. håper de finner gutten. får så vondt i meg når små barn blir borte. sikkert livredd, sulten og tørst. eller druknet.. :(

Skrevet

Min gutt er også 3år om kort tid, og jeg kan virkelig ikke se for meg at jeg kunne mista han på den måten i skogen.. Han er kjapp, men det står jo i saken at gutten var sliten allerede før han ble borte. Huff.. Må inn å klemme litt på gullet mitt nå tror jeg. Håper de finner han i god behold..

HI

Skrevet

Å stakkars lille gutten og stakkars foreldre. Jeg håper gutten ligger og sover trygt godt inntil en stor trestamme og ikke er alt for redd!

Skrevet

Huff får helt vondt =( =( Han er sikkert kjemperedd!

Har selv en på 4 år, å han kan forsvinne fort altså.. 30 sek., å han er borte. Jeg har fått kjenne på følelsen i et minutt eller noe, å jeg holdt på å spy da jeg skjønte at han var borte. Herregud å vondt det er.

Stakar foreldre, her har de leita i 10 timer! Jeg skjønner ikke at når så mange leter, å så har de ikke funnet noe på 10 timer.. Ekkelt =S

Skrevet

Hmmm, jeg ble veldig skeptisk til faren jeg.....! Snudde øynene bort et par sekunder...? Danske skoger er ikke "ville" sånn som ho oss..... Ja, der er mange stier o.l. Men hvorfor hørte ikke gutten farens rop? Er ikke noen fjell som stopper stemmene liksom? (Ja da, vet at det er værre av og til å rope i vind...)

Men syntes saken stinker litt"!

Stakkars gutt, håper jeg tar feil!!!!!!!

Skrevet

Det skal bare et lite uoppmerksomt øyeblikk til. Denne diskusjonen tar vi jo her inne hvert år når små barn drukner på stranda - finnes det ingen tracking device vi kan feste på barna? (For ordens skyld, det finnes - jeg googlet det.)

Skrevet

Til deg som er skeptisk til faren.

Ikke alle treåringer kommer når du roper.

Ikke alle treåringer beveger seg sakte selv om de er trøtte.

Ikke alle danske skoger har trær som stå pent på rad og rekke ...

Jeg har selv en sønn som løper raskt uten å se seg tilbake og som ikke bryr seg om å komme når du roper til ham. Han kunne raskt løpt seg vekk og jeg har faktisk vært så hysterisk at jeg har kledd på ham redningsvest fordi det var elver der vi skulle gå tur til tross for at jeg på ingen måte hadde planer om å ikke fotfølge ham :S

Skrevet

Håper de finner han... Men det ser jo ikke lovende ut! =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...