Younameit Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 vi må kjøpe oss 7 seter, noen som har kjennskap til den ?
Jojo x3 Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Vi har det og kan ikke anbefale de selv om de er veldig gode å kjøre (sitter godt og passe høyt), god plass og praktisk med de to ekstra setene. Er mye tull med motoren og har hørt om mange andre med samme problemer som oss. Kanskje de nyeste modellene er bedre, det vet jeg ikke noe om. Vi vurderer å bytte ut vår zafira pga høye verkstedsutgifter. Men vi vil gjerne ha 7 seter igjen og har fått anbefalt Touran og S-max,
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Hei. Vi byttet ut vår zafira og har aldri angret på dette. Den var veldig dyr i drivstoff, vi hadde bensin zafira. Det var ikke trepunkt sele i midten bak, så dette måtte vi sette inn etterpå. Og det var noe tull med den også en gang husker jeg og den måtte på verksted og der ble det enda mer tull.. Husker ikke helt historien nå.. Vi kjøpte en Touran og har vært storfornøyd med den. Den er også 7 seter, sitter bedre i den og den er bedre og kjøre. Og barna sitter mye bedre i denne. Jeg ville om jeg var dere tatt en runde til de forskjellige bil typene og prøvekjørt de som var aktuelle for dere. Og også testet hvor god plass de har til de barneseter dere trenger:) Lykke til:)
sologsommer Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Vi elsker vores Zafira! Har hatt Zafira i 10 år og har aldrig hatt problemer med den. Det er en liten bil, men den har en masse plass. Du sitter høyt og godt. Har akkurat bestilt en helt ny Diesel Zafira med en masse, masse utstyr. prisen for en helt ny er 300 000. De har kampanjer nå for og komme inn på det norske marked. Skulle gi det samme om vi hadde kjøpt en der er 2 år gammel på FINN. Men ut og prøv de forskjellige bilerne :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå