Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Hvor mye har dere, og har dere andre symptomer i tillegg som kan relateres til svangerskapsforgiftning? Jeg føler meg litt usikker her. Her er mine tilleggssymptomer: - Veldig hovne hender og føtter. - Litt vondt i hodet (spes nå i kveld) - Kvalm - ekstremt sløv/sliten Er det helt vanlig dette kanskje? Jeg er forresten 36 uker på vei...
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 Jeg hadde 2+ på ødemer Hodepine Vondt øverst i maven Høyt blodtrykk Kvalm(men hadde ekstrem svangerskaps kvalme gjennom hele svangerskapet) Proteiner i urinen Trøtt og sliten Jeg hadde begynnende svangerskapsforgiftning som heldigvis ikke ble detø
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 Da jeg ble innlagt med svangerskapsforgiftning hadde jeg vannposer på bena som jeg gikk å slengte rundt på. Jeg var sliten i hodet alltid kokvarm, og hadde hodepine. Noen synsforstyrrelser hadde jeg og. Den dagen jeg ble innlagt fikk jeg ondt øverst på magen. Som om et belte strammet under brystet. Og høyt blodtrykk hadde jeg. Og proteiner i urinen. Jeg var veldig utillpass. Stressa noe enormt. Hvis jeg var deg så ville jeg ringt legevakten og de får avgjøre hva de vil. Etter det jeg gikk gjennom så vet at jeg at de tar ikke lett på svangerskapsforgiftning og de vil helst ha en ekstra kontroll. jeg ble lagt inn i uke 34 og hadde da allerede gått til kontroll i tre uker pga mistanke om svangerskapsforgiftning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå