V&A Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 må bare dele en link med dere. jeg synes så ufattelig synd på lillejenta jeg hadde gjort det samme som faren (eller hvertfall funnet noen andre til å gjøre det) , slikt blir JEG illsint av! http://www.f-b.no/nyheter/utenriks/selma-ble-angrepet-av-ilder-1.6131926
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 Uff, stakkars lille forsvarsløse jente:( Får helt vondt i hjerterota.. Lot jenta mi sove utenfor huset igår. Hadde myggnetting over vogna, men var likevel livredd noe skulle komme seg inn i vogna og skade gullet mitt. Vi har omtrent to katter i samme bygning som jeg bor + utallig flere i de nærmeste husene.. Fra nå av kommer jeg ikke til å klare å slappe av når hun sover ute:(
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #5 Skrevet 27. mars 2011 Jeg hadde sannsynligvis trampet ihjel den jævla ilderen. Blir så sint!!!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #6 Skrevet 27. mars 2011 slutt å vær hysterisk å la nå jenta sove ute,herregud,skal man gardere seg for alt i hele verden så skal man ikke ha barn.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #7 Skrevet 27. mars 2011 hadde tatt liv av ilderet selv. skjønner godt at faren reagerte slik. vi mennesker er også ddyr med innstinkter. et av de er forsvarsinnstiktet. stakkar lille jenta. bra faren reddet henne.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #8 Skrevet 27. mars 2011 Å,fy f..! Hadde dette skjedd meg hadde jeg gjort akkurat det samme som pappaen! Grøss, for et mareritt!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #9 Skrevet 27. mars 2011 Jeg hadde drept dette dyret på en særdeles ondskapsfull måte! Og nåde den som eier dette jæveldyret!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #10 Skrevet 27. mars 2011 Hadde gjort som faren, og hadde ikke ofret den ilderen en tanke etterpå! har selv hatt ildere før, men at slikt skjer; det gir henrettelse på stedet! Og hvor var eieren lurer jeg på? du lar ikke en ilder slippe ut slik, da bruker man bånd på de! og utebur sikrer man med gulv også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå