Gå til innhold

Da har jeg blitt spådd av Elisabeth fra ETH, og..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper så utrolig at det hun sier stemmer!! Hun sa at jeg kom til å møte en ny mann innen sommeren, han er høy, har mye mørkere øyne enn resten av kroppen, har en pen kropp, er ærlig, lojal, sta, humoristisk, god på alle måter. Vi skulle vare livet ut... Han var god på alle måter!! Jeg kom også til å klare å kvitte meg med overvekten min innen noen få mnd. " Dersom du hadde ringt meg om 1 år, ****, så hadde ikke du slitt med problemet du har nå ".. Hun sa også at datteren min kommer til å klare seg kjempebra når hun blir eldre, og enda har jeg 6 minutter til gode!

Herreguuuuuuuud, jeg håper sånn at det hun sier kommer til å skje!!! Jeg vil ikke være overvektig lengre, og jeg har vært singel siden 2008.. Savner sånn en å kunne kose med!! Jeg har ringt utallige spådamer i mitt liv, bare EN har hatt rett, og det var på 1 spørsmål. Spørsmålet var ikke mulig å "gjette" seg frem til, så hun hadde rett der, men ellers har alle andre tatt feil.

Noen som har gode erfaringer med henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg trenger å snakke med en flink spåkone, har du noen du kan tipse? Bør jeg prøve å snakke med Elisabeth, tror du hun kan spå når jeg blir gravid?

Har også snakket med en god del damer, men de tar alltid feil på graviditet, har fortsatt ikke skjedd. Kult å se at det ikke bare er meg som ringer de hehe....

Hun hadde fine spådommer på deg, håper hun får rett da at du møter drømmemannen for life i sommer!! :) spennende da!!

Skrevet

Jeg har bare lest positive ting om Elisabeth på nett, har ikke sett en eneste negativ kommentar enda, så jeg syns du kan prøve henne jeg :) Jeg bestilte time hos henne, 500 kr for en halvtime :) Gå inn på eth og søk opp Elisabeth, så kan du ringe å bestille time hos henne ikveld :) Men ring mobilen, hun svarer der oftest :)

HI

Skrevet

Oj så spennende!

Men hvor i landet er det hun holder til da?? Jeg bor i akershus.....

500 for en halvtime var ikke skrekkelig, billigere enn telefon da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...