alvevinge Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Huff...merker selv at jeg er i ekstremt dårlig humør om dagen...det er helt drøyt...prøver å ta meg sammen men det går dårlig Flere som har det sånn? Får skikkelig dårlig samvittighet ovenfor mi lille prinsesse på 3 år og min samboer. Det var ikke sånn forrige gang...
MsPondus25 Skrevet 28. mars 2011 #2 Skrevet 28. mars 2011 Hei på deg Litt morsomt av overskriften på innlegget ditt var "Hormonella" , da dette de siste ukene har vært mitt kallenavn Ikke noe jeg er særlig stolt over, men humøret mitt har vært helt på styr! De siste to ukene har det hjulpet litt, men jeg har virkelig ikke vært god å ha i hus tror jeg... Rart hva som skjer med kroppen når man går gravid, alt blir liksom 10 ganger tristere og man blir 10 ganger mer sur av den minste bagatell ... Jeg tok det selv opp med min samboer og bestevenninne, at jeg beklaget at jeg var som jeg var for tiden, og at jeg virkelig prøvde å ta meg sammen og "være snill":p Ikke noe gøy å ha dårlig samvittighet heller for noe man føler selv man ikke kan noe for. Du er hvertfall ikke alene, hvis det er noe trøst, og det går sakte men sikkert over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå