Gå til innhold

Sovnet deres barn greit etter klokke-stilling??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det klarte vi å få til her.. Heldigvis.. Og nå må jeg også legge meg snart faktisk.. Laaang dag:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har vore på jobb i kveld, så det var mannen som la ungane.

 

Han tenkte ikkje over at vi hadde stilt klokka ein gong, så han la lille til vanleg til kl 19. Han kom på det då han såg kor lyst det var på rommet då, men la ho likevel. Ho brukte litt lengre tid på å sovne enn normalt, men sov før 19.30.

 

Eldste var i seng til normal tid kl 20, og sovna til normal tid, ein gong mellom 21.30 og 22.

 

Så ja, ungane sovna til ganske så normal tid, sjølv om det "egentlig" var ein time før leggetid.

Skrevet

Her fikk vi også begge ungene i seng til normal tid, men de måtte vekkes når de skulle opp idag..:)

Skrevet

Jada det gikk bra det, å så sov de helt til klokka 10 neste dag =) hehe

Da var jo egentlig klokka bare ni ;) hihi

Skrevet

NEI! Her sovnet de ikke før 10, det samme i kveld :( Men det var samme forventet,,,, selv om jeg hadde håpet det ikke skjedde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...