Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Det klarte vi å få til her.. Heldigvis.. Og nå må jeg også legge meg snart faktisk.. Laaang dag:))
Ranveig R Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Eg har vore på jobb i kveld, så det var mannen som la ungane. Han tenkte ikkje over at vi hadde stilt klokka ein gong, så han la lille til vanleg til kl 19. Han kom på det då han såg kor lyst det var på rommet då, men la ho likevel. Ho brukte litt lengre tid på å sovne enn normalt, men sov før 19.30. Eldste var i seng til normal tid kl 20, og sovna til normal tid, ein gong mellom 21.30 og 22. Så ja, ungane sovna til ganske så normal tid, sjølv om det "egentlig" var ein time før leggetid.
flypapir Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Her fikk vi også begge ungene i seng til normal tid, men de måtte vekkes når de skulle opp idag..
Lene~mor til tre Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Jada det gikk bra det, å så sov de helt til klokka 10 neste dag =) hehe Da var jo egentlig klokka bare ni hihi
Jojo x3 Skrevet 28. mars 2011 #5 Skrevet 28. mars 2011 NEI! Her sovnet de ikke før 10, det samme i kveld Men det var samme forventet,,,, selv om jeg hadde håpet det ikke skjedde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå