nonstop79 Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Vi fikk i går svar på att vi har fått barnehageplass, valg nr 2, fra august, til småen. Men vi har søkt fra nå 1 mai. siden vi har fått fra august, er da alle mulitheter for å få plass fra mai borte? eller er det fremdeles en mulighet fra den barnehagen og evt de andre? noen som vet?
godiva med 3 gull Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 trodde ikke endelig gruppe oppsett var klart fra litt uti mai.. så det er vel ennå en liten mulighet for å komme inn før. Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt bhg og snakket med styrer. utrolig hva man får til om man er litt pågående
2010 Mammaen Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 Spurte om samme i en annen tråd i går. Fikk et greit svar der så du kan jo se etter den
<3 mine søte små<3 Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 jeg hadde takket ja til at barnet begynner i bhg i aug. begynner barnet i mai. vil jo snart sommerferien begynne. barnet vil da kansje få en litt mer utrygg innkjøring og de fast ansatte går på ferie. dere er pålagt å ta barnet 2 uker fri om sommeren.
nonstop79 Skrevet 27. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2011 Takk for svar, skal ringe i morgen å høre.. Eg har igrunn ikke lyst att han skal begynne i barnehagen allerede i mai, men desverre så må vi begge tilake i jobb da..(han blir 1 i slutten av mai.) eg har gått i redusert stilling ett par mnd nå for å få være litt lenger hjemme med han, men økonomisk så blir det litt vanskelig å gjøre det lenger. Får jo heller ingen feriepenger i år pga eg har fått svangerskapspenger fra nav. Så det blir litt trangt. Men er glad vi har fått plass fra august vertfall, og får vi ikke plass tideligere, må vi bare finne på en annen løsning uansett,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå