Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Hvordan begynner det? Og hvor lenge før? Her merker jeg gjerne ømme pupper og mensmurringer en uke før. Og gjerne blodig utflod 3-4 dager før. Kun når man er på do da.. Men lurer på om dette er normalt? Ellers kommer den vel med 28 dagers mellomrom..
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Nå har jeg operert da, så nå er jeg fri for mensen ser det ut til. Men før var det sånn: 8-9 dager kraftig blødning i 5 av de avtakende blødning de 3-4 siste (eller det folk kaller normal) spotting utenom av og til, ofte i en 4 dager før det begynte Murringer i magen som minnet om rier de 2-3 første dagene. 28 dager mellom hver gang.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #3 Skrevet 27. mars 2011 Tror jeg har normale blødninger, ellers var det ganske likt. Men varer maks 6 dager når det først har begynt. Men dette gjorde ikke at du hadde vanskeligheter for å bli gravid?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #4 Skrevet 27. mars 2011 Hei hi, jeg har det 100% likt som deg, antar at det er HELT normalt
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2011 #5 Skrevet 27. mars 2011 Så bra har snakket med et par venninner ang. dette, og de merker gjerne ingenting før den dagen de skal ha mensen. og mensen begynner for fullt liksom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå