SNURF 5 GUTTER Skrevet 27. mars 2011 #1 Skrevet 27. mars 2011 Nå er jeg så lei av og vente på tante rød. Er nå på dag 39 og ingen tegn. Har aldri opplevd detta før, når kommer den. Kor lenge venta dokke som har stabil syklus, som har opplevd noe liknende ?
Aeris☆ Skrevet 27. mars 2011 #2 Skrevet 27. mars 2011 Føler med deg snurf! Jeg er på dag 62, altså 8 uker i morgen siden første mensdag i forrige mens... Etter hva jeg er vant til så er jeg snart 3 uker på overtid.. Hurray! Det som jeg synes er så rart er at jeg får skikkelige menssmerter enkelte dager, og tenker at, nå kommer tanta! Men den gang ei..! Har du det slik da?
SNURF 5 GUTTER Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2011 I dag har jeg vert så uggen og kvalm. Håper det er eit tegn. Du har det verre en meg og ønsker tante rød er på vei til deg og. Så VI får starte igjen.
Aeris☆ Skrevet 28. mars 2011 #4 Skrevet 28. mars 2011 Ja, vi får krysse fingrene om at den er rett rundt hjørnet Har bestilt meg time til legen, for jeg kan ikke gå sånn så lenge. Lurer på hva han kommer til å si :/
SNURF 5 GUTTER Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2011 Jeg tror tante rød er på vei. Tørker meg viser det lyserosa på papiret. Åssen går det med deg ?
Snelafel Skrevet 29. mars 2011 #6 Skrevet 29. mars 2011 Jeg har opplevd det samme. Skikkelige mensenmurringer, men ingen TR. Tenkte ikke tanken på at jeg kunne være gravid, men det var jeg. Fikk meg et sjokk for å si det sånn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå